„McDonald's“ mėsainis populiarumu nusileidžia „Five Guys“, taip pat „Wendy's“ ir „Burger King“ mėsainiams.
Tai yra blogos naujienos kompanijai. Nesvarbu, kiek rūšių keptos vištienos, kavos, salotų ir kitų produktų gali pasiūlyti, „McDonald's“ vis vien yra mėsainių tinklas.
JAV „McDonald's“ praranda rinkos dalį. Rugpjūtį bendrovės pardavimai krito 2,8 proc. Nesėkmę lemia vangus pramonės augimas ir itin konkurencinga rinka. Pardavimai krenta jau nuo 2013 m. lapkričio.
Kodėl mėsainiai yra tokie svarbūs?
„McDonald's“ parduoda įvairius patiekalus, tačiau „Big Mac“ yra tarsi bendrovės vizitinė kortelė nuo pat 1967 metų, kai mėsainis buvo sukurtas. Anksčiau restoranų tinklas parduodavo vien mėsainiuis ir bulvytes, todėl šis maistas yra „McDonald's“ identiteto dalis.
Jeigu klientai „McDonald's“ mėsainį laikys prasta preke, jie greičiausiai pradės lankytis kitų tinklų restoranuose. „Five Guys“, „Burger King“ ir „Wendy's“ savo produktus pristato kaip aukščiausios kokybės patiekalus. Tuo metu daug regioninių ir mažų tinklų reklamuoja mėsainius, primenančius namie išsikeptus sumuštinius, todėl nesunku suprasti, kodėl žmonės atstumia plonus, pilkšvus „McDonald's“ mėsainius.