Nuo rugsėjo 16 iki 29 dienos restoranai dalins nemokamą kavą tiems, kurie „McDOnald's“ apsilankys pusryčių metu – nuo 7 iki 10 val. 30 min.
Taip kompanija elgsiasi kovodama su kitais greito maisto tinklais dėl pusryčių rinkos. Po to, kai „Taco Bell“ pristatė pusryčių meniu kovo mėnesį, „McDonald's“ atsakė 2 savaitėmis nemokamos kavos.
Praėjus šešiems mėnesiams po akcijos, įmonė ir vėl dalija kavą. Prieš pusę metų klientams buvo išdalinti milijonai nemokamų kavos puodelių.
Dabar „McDonald's“ skelbia akciją prasidėjus mokslo metams. Tai laikotarpis, kai rytai šeimoms ir studentams tampa neramūs, kupini streso. Todėl kompanija bandys suformuoti patogų įprotį, kuris turėtų palengvinti dienos pradžią. Tikimasi, kad, gavę nemokamos kavos, klientai pirks ir pusryčių, įpras ateiti į restoraną pusryčiams o gal net ir vakarienei.
Rašėme, kad „McDonald's“ restoranas pusryčių rinkoje yra karalius. Tačiau tai nereiškia, kad konkurentų jam nėra.
1985 metais, kai dabartinis „Burger King“ direktorius Danielis Schwartzas buvo vaikas, „Burger King“ pristatė „Croissan’wich“ ir taip pradėjo konkurencinę kovą su „McDonald's“ dėl pusryčių rinkos. Po 30 metų „McDonald's“ joje vis dar karaliauja, tačiau „Burger King“ įsigijo Kanados kavos ir spurgų tinklą „Tim Hortons“ už 11,4 mlrd. dolerių ir taip įgijo naują ginklą konkurencinėje kovoje.
Viliojo kavos mėgėjus ir Lietuvoje
„McDonald‘s“ marketingo vadovas Baltijos šalims Marius Stonkus 15min.lt sakė, kad beveik dvi savaites, iki rugsėjo 12 dienos, nemokamu mažu kavos puodeliu restoranas vaišino ir Lietuvos gyventojus.
„Per minėtą laikotarpį išdalinome 1,5 tūkst. puodelių kavos. Šią akciją rengėme, norėdami pradžiuginti savo lankytojus atvėsus orams – kad ir kiek vėsesnis rytas jiems vis tiek būtų žvalus. Panašias vaišinimo kava akcijas rengiame ne pirmus metus“, - sakė jis.