„Praėję metai mums buvo labai sėkmingi, bet tuo pačiu ir pilni iššūkių. Restoranuose ėmėme diegti skaitmeninių naujovių, o mūsų pastangos bei investicijos davė teigiamų rezultatų. Mūsų svečiai įvertino pasiūlytus inovatyvius sprendimus“, – teigia restoranų tinklo „McDonald‘s“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimiras Janevskis.
Praėjusiais metais „McDonald‘s“ Lietuvoje investavo 678 tūkst. eurų, kurie buvo skirti restoranų tinklo tobulinimui: naujai įrangai bei savitarnos kioskams įsigyti ir įrengti. „McDonald‘s“ svarsto galimybes įdiegti ir daugiau skaitmeninių sprendimų, kurie restorano svečiams padėtų patogiau pateikti maisto užsakymą bei atsiskaityti. Iki 2017 metų pabaigos Lietuvoje bus atidaryti dar du „McDonald’s” restoranai, tad šalyje iš viso bus 13 tinklo restoranų.
Ateinančiais metais „McDonald‘s“ planuoja investuoti apie 7 milijonus eurų restoranų tinklo vystymui Lietuvoje, o per 2017–2019 metus Baltijos šalyse – daugiau kaip 14 mln. eurų. Tikimasi, kad iki 2019 metų pabaigos restoranų tinklas Baltijos šalyse bus išplėstas iki 39 restoranų.
Siekiant pranokti augančius svečių lūkesčius planuojama ir svečių aptarnavimo naujovių, pavyzdžiui, svarstoma svečių aptarnavimo prie staliukų galimybė. Restoranų tinkle pernai įdiegti ne tik savitarnos kioskai, bet ir galimybė atsiskaityti bekontaktėmis mokėjimo kortelėmis. Iki 2017 metų pabaigos dauguma „McDonald‘s“ restoranų Baltijos šalyse bus atnaujinti pagal naują koncepciją juose įrengiant savitarnos kioskus.