2022 05 16 /13:39

„McDonald's“ paskelbė apie galutinį pasitraukimą iš Rusijos

Greito maisto restoranų tinklas „McDonald's“ paskelbė, kad priėmė galutinį sprendimą pasitraukti iš Rusijos. Bendrovės verslas Rusijoje bus parduotas, praneša BBC.

„Dėl karo Ukrainoje sukeltos humanitarinės krizės ir vis labiau nenuspėjamos veiklos aplinkos „McDonald's“ padarė išvadą, kad tolesnė verslo nuosavybė Rusijoje nebeįmanoma ir neatitinka „McDonald's“ vertybių“, – skelbiama „McDonald's“ pranešime spaudai.

Greitojo maisto tinklas „McDonald's“ nusprendė laikinai uždaryti visus savo 850 restoranų Rusijoje ir sustabdyti veiklą Rusijos rinkoje dar kovo pradžioje.

„Konfliktas Ukrainoje ir humanitarinė krizė Europoje sukėlė nepakeliamų kančių nekaltiems žmonėms. Kartu su pasauliu smerkiame agresiją, smurtą ir meldžiamės už taiką“, – sakoma bendrovės vadovo Chriso Kempczynskio pareiškime.

Iš viso bendrovės biuruose Rusijoje dirba 62 000 žmonių. „McDonald's“ Rusijoje turi šimtus vietinių tiekėjų ir partnerių.

Rusijoje „McDonald's“ tiesiogiai valdo daugiau kaip 80 proc. jos vardu pavadintų restoranų ir gauna 9 proc. visų savo pajamų ir 3 proc. veiklos pelno.

Anksčiau buvo skelbta, kad Rusija kuria savo „McDonald's“ atitikmenį, kurį pavadino „Diadia Vania“. Tačiau renkodaros ir komunikacijos strategas Mindaugas Lapinskas įvardijo, kad tokius tinklus kaip „McDonald's“ nukopijuoti nebus paprasta, nes tam reikia talento, žinių ir technologinio įdirbio.

Ankstesnis „McDonald‘s“ sprendimas laikinai uždaryti 847 restoranus karą Ukrainą sukėlusioje Rusijoje tapo simboliniu žingsniu link dar didesnės šios šalies izoliacijos nuo Vakarų, nes „McDonald‘s“ atėjimas 1990 metų sausį laikytas kapitalizmo pradžios ženklu tuometinėje Rusijoje.

TAIP PAT SKAITYKITE: Nuo „Idea“ iki „Diadia Vania“ – tarptautiniam verslui traukiantis, rusai kuria Vakarų įmonių kopijas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis