Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„McDonald’s“ perka dirbtinio intelekto bendrovę „Dynamic Yield“

Greito maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ perka Izraelio startuolį „Dynamic Yield“, kuris veikia dirbtinio intelekto technologijų srityje.
McDonald's restoranas
McDonald's restoranas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Sandorio sumos „McDonald’s“ savo pranešime nenurodė, tačiau britų verslo dienraštis „The Financial Times“ rašo, jog už dirbtinio intelekto bendrovę bus sumokėta apie 300 mln. JAV dolerių.

Tai pirmasis „McDonald’s“ įsigijimas per kelerius pastaruosius metus ir didžiausias per pastaruosius du dešimtmečius.

Prieš septynerius metus įkurta „Dynamic Yield“ kuria technologijas, kurios leidžia automatiškai parinkti turinį, kuris, atsižvelgiant į įvairius veiksnius, kaip antai, oro sąlygas ar dienos metą, bus rodomas ekranuose.

Pavyzdžiui, karštą dieną elektroniniuose valgiaraščiuose bus rodomi gaiviųjų gėrimų arba ledų pasiūlymai.

„McDonald’s“, kuri beveik 38 tūkst. restoranų kasdien aptarnauja apie 68 mln. lankytojų, planuoja jau šiemet pradėti diegti šią technologiją prie JAV restoranuose įrengtų automobilių aptarnavimo langelių „McDrive“. Vėliau technologija bus diegiama ir užsienyje.

Tinklas technologiją ketina įdiegti ir savo restoranuose, ir savo mobiliojoje programėlėje.

Apie 200 darbuotojų turinti „Dynamic Yield“ teikia paslaugas, be kita ko, baldų prekybos grupei „Ikea“, elektroniniam prekybos centrui „Ocado“, „Fendi“ ir „Forever 21“.

Užbaigus įsigijimą, „Dynamic Yield“ veiks kaip atskiras „McDonald’s“ padalinys ir toliau teiks paslaugas dabartiniams klientams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos