Investuotojų konferencijoje Niujorke S.Eastbrookas ir vyriausiasis administracijos pareigūnas Pete'as Bensenas sakė, kad restoranas skrudins bandeles ilgiau ir kitaip gamins jautieną, kad jautienos mėsainiai būtų sultingesni.
Restoranų operatoriai taip pat bandys pagreitinti automobiliais atvažiuojančių klientų aptarnavimą, perplanuodami aikšteles, mokydami darbuotojus užsakymus vykdyti kuo tiksliau.
Kompanijai ypač sunku pastaruoju metu buvo JAV, kur ji nesugebėjo prisitaikyti prie besikeičiančio vartotojų skonio.
S.Easterbrookas pradėjo kelias iniciatyvas, įskaitant struktūrines permainas, pavyzdžiui, kompanijai priklausančių restoranų pardavimą franšizėms, vadybos sluoksnių panaikinimą.
P.Bensenas sakė, kad vartotojai tikisi kokybiškesnio maisto, tačiau „McDonald's“ negali pernelyg toli nueiti nuo savo šaknų, nes 40 proc. pardavimų sudaro tokių produktų kaip „Big Mac“ ar „Chicken McNuggets“ pardavimai.
Tačiau kai kurių patiekalų kokybę galima padidinti. Pavyzdžiui, pienas vaikams bus be dirbtinių augimo hormonų jau šią vasarą. Tobulinami ir kiti produktai, kuriuos vartotojai laiko sveikais.
Kovą „McDonald's“ pranešė, kad JAV nepardavinės vištienos, kuri užauginama su antibiotikais.
Kompanija šiemet ketina pristatyti mobilią aplikaciją, ir duomenys, kuriuos surinks per ją, turėtų padėti įmonei geriau suprasti savo klientus ir jų poreikius.