Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„McDonald's“ permainos: pienas be augimo hormonų, vištiena be antibiotikų ir mobilioji programėlė

Steve'as Easterbrookas, naujasis „McDonald's“ generalinis direktorius, sakė, kad jo planas, kaip atgaivinti greitojo maisto tinklą, priklausys nuo daugybės smulkių dalykų, pavyzdžiui, kiek laiko yra skrudinamos bandelės mėsainiams. Tačiau investuotojai turės kiekvieną kartą laukti ketvirčio galo, kad sužinotų, kaip tokios smulkmės veikia rezultatus – „McDonald's“ nebeskelbs rezultatų kas mėnesį, kaip tą darė anksčiau, praneša wsj.com.
Maskvoje uždarytas „McDonald's“ restoranas
„McDonald's“ permainos: pienas be augimo hormonų, vištiena be antibiotikų ir mobilioji programėlė / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 McDonald's

Investuotojų konferencijoje Niujorke S.Eastbrookas ir vyriausiasis administracijos pareigūnas Pete'as Bensenas sakė, kad restoranas skrudins bandeles ilgiau ir kitaip gamins jautieną, kad jautienos mėsainiai būtų sultingesni.

Restoranų operatoriai taip pat bandys pagreitinti automobiliais atvažiuojančių klientų aptarnavimą, perplanuodami aikšteles, mokydami darbuotojus užsakymus vykdyti kuo tiksliau.

Kompanijai ypač sunku pastaruoju metu buvo JAV, kur ji nesugebėjo prisitaikyti prie besikeičiančio  vartotojų skonio.

S.Easterbrookas pradėjo kelias iniciatyvas, įskaitant struktūrines permainas, pavyzdžiui, kompanijai priklausančių restoranų pardavimą franšizėms, vadybos sluoksnių panaikinimą.

P.Bensenas sakė, kad vartotojai tikisi kokybiškesnio maisto, tačiau „McDonald's“ negali pernelyg toli nueiti nuo savo šaknų, nes 40 proc. pardavimų sudaro tokių produktų kaip „Big Mac“ ar „Chicken McNuggets“ pardavimai.

Tačiau kai kurių patiekalų kokybę galima padidinti. Pavyzdžiui, pienas vaikams bus be dirbtinių augimo hormonų jau šią vasarą. Tobulinami ir kiti produktai, kuriuos vartotojai laiko sveikais.

Kovą „McDonald's“ pranešė, kad JAV nepardavinės vištienos, kuri užauginama su antibiotikais.

Kompanija šiemet ketina pristatyti mobilią aplikaciją, ir duomenys, kuriuos surinks per ją, turėtų padėti įmonei geriau suprasti savo klientus ir jų poreikius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos