Padidinusi produkto kainą 20 proc. iki 1,19 svaro, greitojo maisto milžinė prisijungs prie daugybės kitų įmonių, perkeliančių išaugusias sąnaudas Didžiosios Britanijos vartotojams, susiduriantiems su didžiausia pragyvenimo išlaidų krize per kelias kartas.
„McDonald's“ pažymėjo, kad produktų, „kurių gamybos sąnaudas labiausiai veikia infliacija“, kainos didės 10–20 pensų.
Tinklas susiduria su „neįtikėtinai sudėtingais laikais“, sakoma bendrovės atstovo JK Alistairo Macrow pranešime.
„Nuo tada, kai atsidarėme JK 1974 metais, įsipareigojome pasiūlyti puikaus skonio maistą už prieinamą kainą, ir šis įsipareigojimas nepasikeis“, – kalbėjo jis.
„Tačiau šiandieninis spaudimas reiškia, kad, kaip ir daugelis kitų, turime priimti sunkų pasirinkimą dėl kainų“, – teigė bendrovės atstovas.
Praėjusį mėnesį JK infliacija pasiekė aukščiausią lygį per 40 metų – 9,4 procento. Prognozuojama, kad ji išaugs iki dviženklio skaičiaus, o energijos kainos toliau kils dėl Rusijos pradėto karo Ukrainoje.
Antradienį „McDonald's“ pranešė apie mažesnį ketvirčio pelną, kuriam įtakos turėjo pasitraukimo iš Rusijos, ir perspėjo dėl didėjančios infliacijos įtakos vartotojų nuotaikoms Europoje.