Greito maisto restoranų tinklas jau kurį laiką susiduria su problemomis, jos lėmė ir buvusio bendrovės vadovo Dono Thompsono pasitraukimą sausio mėnesį.
S.Easterbrookas nuo pat darbo pradžios pabrėžė, kad „McDonald's“ turi imtis rimtų permainų, kad neprarastų klientų. Permainų planą jis pristatė gegužę.
Ketvirtadienį S.Easterbrookas sakė, kad trečiąjį ketvirtį pardavimai turėtų atsitiesti. Tačiau „McDonalds“ klientai, ypač amerikiečiai, kol kas yra nepatenkinti.
Kompanija pabrėžė, kad pagrindinė ne itin gerų rezultatų priežastis yra tai, kad specialūs produktai ir akcijos neiššaukė tokio klientų atsako, kokio tikėtasi ir kokio norėta, turint omenyje konkurencingą rinką.
CNN pateikia ir tokio kompanijos pareiškimo vertimą: maistas yra prastas ir klientai eina kitur.
„McDonald's“ didelė konkurentė yra „Yum! Brands“, kuriai priklauso KFC, „Pizza Hut“ ir „Taco Bell“, taip pat „Burger King“ savininkė „Restaurant Brands“.
Jaunesni klientai eina į „Shake Shack“, „Panera“ ir „Chipotle“. „McDonald's“ kažkada buvo didelis „Chipotle“ investuotojas.
„McDonald's“ užtruks įrodinėdamas klientams ir investuotojams, kad naujoji strategija veiks.
Ketvirtadienį bendrovės akcijų kaina smarkiai nesvyravo. Nuo metų pradžios jos brango 4 proc., tačiau nuo konkurentų bendrovė smarkiai atsiliko.