„McDonald‘s“ žingsnis JK sulaukė pasipiktinimo: šalia krematoriumo ženklo nusprendė pareklamuoti mėsainį su vištiena

Šalia ženklo, nukreipiančio į krematoriumą – reklama, kviečianti paragauti traškių mėsainių su vištiena. Toks greitojo maisto restoranų tinklo „McDonald‘s“ žingsnis sulaukė prieštaringų reakcijų. Nors vieni įžvelgė juodąjį humorą, kiti teigė, kad reklama žeidžia mirusiųjų artimuosius. „McDonald‘s“ jau nusprendė prieštaringo skelbimo atsisakyti.
McDonald's
McDonald's / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Pasak vietos naujienų portalo „Cornwall Live“, kurį cituoja „The Guardian“, mėsainio „McCrispy“ reklama buvo patalpinta Kornvalio autobusų stotelėje, esančioje šalia kelio ženklo, nukreipiančio vairuotojus į „Penmount“ krematoriumą.

Viena moteris, kurios uošvė praėjusiais metais buvo kremuota minėtame krematoriume, leidiniui sakė, kad nors įžvelgia juokingą reklamos pusę, ji yra neskoninga.

„Esu tikra, kad kai kuriems gedintiems šeimos nariams nepatiks ją matyti lankantis „Penmount“ krematoriume, kur bus kremuojamas ir laidojamas jų artimas žmogus“, – sakė moteris.

„McDonald‘s atstovas komentare „Business Insider“ teigė, kad bendrovė nežinojo, jog aptariama reklama buvo taip arti kelio ženklo, nukreipiančio į krematoriumą.

Kiti socialinių tinklų vartotojai vadino reklamą „tamsiai komiška.“

„Mano senelis turėjo puikų humoro jausmą, todėl esu tikras, kad jis iš to nusijuoktų“, – rašė vienas jų.

Nėra aišku, kiek laiko stovėjo ši reklama ir kada ji bus pašalinta.

Tai ne pirmas kartas, kai „McDonald's“ reklama sulaukė priešiškos reakcijos.

Irmanto Gelūno / BNS nuotr./Antrą dešimtį Lietuvoje veikiantis "McDonald's" džiaugiasi kasmet augančiu pelnu ir žada naujų restoranų atidarymus
Irmanto Gelūno / BNS nuotr./Antrą dešimtį Lietuvoje veikiantis "McDonald's" džiaugiasi kasmet augančiu pelnu ir žada naujų restoranų atidarymus

2017 m. tinklui teko atsiprašinėti, kai reklamoje buvo parodytas berniukas, klausinėjantis savo motinos apie mirusį tėvą.

Kai motina reklamoje vaikui papasakojo, koks buvo jo tėvas, berniukas atrodė akivaizdžiai nuliūdęs, nes jam pasirodė, kad jis ir jo tėvas nebuvo labai panašūs. Toliau reklamoje buvo teigiama, kad „diena buvo išgelbėta, kai motina su sūnumi sustojo „McDonald's“ restorane, kur jis užsisakė sumuštinį „Filet-O-Fish“, o moteris sūnui pasakė: „Tai buvo ir tavo tėčio mėgstamiausias mėsainis.“

Psichoterapeutai ir tėvai pasmerkė šią reklamą, teigdami, kad joje „išnaudojama vaiko netektis.“

Atsakydama į tai „McDonald's“ atšaukė reklamą ir nurodė, kad neketino sukelti sielvarto.

„Ypač apgailestaujame, kad ši reklama galėjo nuvilti tuos žmones, kurie mums yra svarbiausi – mūsų klientus“, – tada skelbė greitojo maisto užkandinių tinklas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis