Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„McDonald's“ pasirinko šoninę ir neprašovė

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonalds“ pirmąjį ketvirtį pasirinko pasiūlyti savo klientams išbandytą produktą ir nenusivylė.
McDonald's restoranas
McDonald's restoranas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Didžiausias pasaulyje mėsainių tinklas antradienį pranešė pirmąjį ketvirtį uždirbęs 1,33 mlrd. JAV dolerių pelną arba 1,72 JAV dolerio akijai.

Pelnas, pakoreguotas pagal ikimokestines išlaidas, siekė 1,78 JAV dolerio akcijai ir buvo šiek tiek didesnis nei prognozavo analitikai, rodo tyrimų bendrovės „Zacks Investment Research“ apklausos duomenys.

Čikagoje įsikūrusios bendrovės įplaukos siekė 4,96 mlrd. JAV dolerių ir taip pat nežymiai pranoko lūkesčius.

Metų pradžioje „McDonalds“ surengė reklaminę vienos valandos akciją, kurios metu klientai galėjo nemokamai užsisakyti bet kurį bendrovės gaminį paruošti su papildomais šoninės gabalėliais. Ši akcija pritraukė didelį klientų srautą ir tapo labai sėkminga bendrovei.

O lyginamieji pardavimai pirmąjį ketvirtį visuose segmentuose visame pasaulyje išaugo 5,4 procento.

„McDonald“ akcijų kursas prieš prasidedant prekybos sesijai pakilo 3 procentais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų