„McDonalds“ pristatė naują tinklą, prakalbo apie didžiulę plėtrą visame pasaulyje

„McDonald's“ paskelbė daugiau informacijos apie naują retro stiliaus restorano „CosMc's“, kuris veiktų tame pačiame rinkos segmente kaip ir „Starbucks“, idėją. Tuo pačiu greitojo maisto milžinė planuoja iki 2027 m. visame pasaulyje atidaryti dar apie 10 tūkst. įprastų „McDonald's“ restoranų, rašo BBC.
„McDonalds“
„McDonalds“ / Ekrano nuotrauka ir 123rf nuotr.

Bandomoji „CosMc's“ kavinė, kurioje daugiausia dėmesio bus skiriama karštiems ir šaltiems specializuotiems gėrimams, bus atidaryta šį mėnesį netoli Čikagos, o iki 2024 m. pabaigos ketinama išsiplėsti į 10 vietų.

Pirmoji „CosMc's“ kavinė turėtų būti atidaryta Bolingbruke, Ilinojaus valstijoje, netoli greitojo maisto milžinės būstinės vėliau šią savaitę, o kitais metais dar apie 10 kavinių bus atidaryta Teksase, pažymi BBC.

Ši koncepcija yra naujausias greitojo maisto tinklo bandymas įsitvirtinti pelningoje kavos rinkoje, ypač JAV, kur daugiau nei 60 proc. šalies gyventojų išgeria bent vieną puodelį per dieną.

Naujojo prekės ženklo pavadinimas kilo iš „McDonald's“ talismano – ateivio iš kosmoso, pristatyto devintojo dešimtmečio pabaigoje ir dešimtojo dešimtmečio pradžioje rodytose reklamose. Pati bendrovė naujų kavinių lankytojams žada „nežemišką“ patrtį.

„McDonald's“ vadovas Chrisas Kempczinskis pabrėžė, kad investuotojai šiuo metu neturėtų pernelyg daug tikėtis iš „CosMc's“, tačiau teigė, kad vėliau plėtra gali tapti pasauline.

Bendrovė tuo pačiu paskelbė ir apie įprastų restoranų plėtros planus iki 2027 m., nurodo BBC.

Naujausia plėtra apima 900 naujų restoranų JAV, 1,9 tūkst. restoranų tarptautinėse rinkose, kuriose veikia „McDonald's“ tiesiogiai valdomi restoranai ir dar 7 tūkst. restoranų tarptautinėse licencijuotose rinkose. Ši plėtra padidintų jos valdomų maitinimo vietų skaičių iki maždaug 50 tūkst.

Greitojo maisto milžinė teigė, kad tai gali būti „sparčiausias iki šiol“ jos mėsainių verslo augimo laikotarpis.

Priminsime, kad su Lietuvoje viešinčiu „McDonald‘s“ vykdomuoju viceprezidentu Jonu Banneriui vasarą buvo susitikusi Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė.

Pauliaus Peleckio / BNS nuotr./Aušrinė Armonaitė
Pauliaus Peleckio / BNS nuotr./Aušrinė Armonaitė

Susitikime buvo aptarti korporacijos plėtros Lietuvoje planai bei investicinė aplinka šalyje.

„Mūsų prioritetas yra stiprinti esamą ir kurti naujus prekybos ryšius ir investavimo galimybes Lietuvoje. Praėjusiais metais į Lietuvą pavyko sėkmingai pritraukti rekordinį skaičių užsienio investicijų, dėl kurių per artimiausius trejus metus planuojama sukurti 5 tūkst. darbo vietų ir investuoti 134,5 mln. eurų į ilgalaikį turtą. Džiaugiamės, kad viena didžiausių amerikiečių korporacijų, kurios pajamos praėjusiais metais siekė daugiau nei 23 mlrd. JAV dolerių, taip pat siekia sustiprinti savo veiklą Lietuvoje“, – po pranešime žiniasklaidai cituota ekonomikos ir inovacijų ministrė.

Daugiau nei pusė iš 7 tūkst. naujų restoranų bus atidaryti Kinijoje, kuri yra antroji pagal dydį maisto tinklo rinka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis