Medicinos banko pelnas šiemet augo 3,3 karto iki 2,8 mln. eurų

Lietuviško kapitalo Medicinos bankas per tris šių metų mėnesius uždirbo 2,8 mln. eurų grynojo pelno – 3,3 karto daugiau nei tuo pačiu metu pernai, kai jis buvo 0,84 mln. eurų.
Medicinos bankas
Medicinos bankas / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Pelno augimą lėmė aktyvus verslo bei fizinių vartotojų kreditavimas, išankstinius duomenis pranešė bankas.

Banko administracijos vadovo Mariaus Arlausko teigimu, nors yra nerimo ženklų ir dėl aukštos infliacijos ir centrinių bankų didinamų palūkanų, nuo rekordinių aukštumų atsitraukusios energijos išteklių kainos teikia optimizmo.

Suteiktų paskolų portfelis per tris šių metų mėnesius išaugo 4,7 proc. iki 266,5 mln. eurų. Pasak M.Arlausko, fiziniai klientai savo skolinimosi galimybes vertina atsargiau, tuo tarpu verslas elgiasi drąsiau.

„Mūsų skolinimo verslui apimtys išliko stabilios, jaučiame augantį jų poreikį“, – pranešime teigė M.Arlauskas.

Grynosios paslaugų mokesčių ir komisinių pajamos padidėjo 5,9 proc. iki 1,3 mln. eurų, o grynasis rezultatas iš operacijų užsienio valiuta sumažėjo 14,5 proc. iki 0,81 mln. eurų.

Grynosios palūkanų pajamos siekė 4,6 mln. eurų ir buvo beveik dukart didesnės negu prieš metus. Įsipareigojimai klientams kovo pabaigoje siekė 347,6 mln. eurų – 4 proc. daugiau.

Banko turtas pirmojo ketvirčio pabaigoje siekė 423,8 mln. eurų – 4,9 proc. daugiau nei prieš metus.

Medicinos banko akcininkų nuosavybė padidėjo 16,5 proc. ir šių metų kovo 31 dieną siekė 50,1 mln. eurų, kai pernai kovo pabaigoje jos vertė buvo 43,7 mln. eurų.

Šiemet kovo pabaigoje banko, kuriame dirba 297 darbuotojai, klientų aptarnavimo tinkle buvo 37 padaliniai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis