Mėgstamiausia Dominyko Žilėno reklama. Kodėl visi pamilo būgnus mušančią gorilą?

Kas yra gera reklamos kampanija? Kodėl ją kuriant kartais reikia visiško neracionalumo? „Bold“ konferencijos organizatoriai kalbasi su garsiausiais Lietuvos reklamos kūrėjais ir rinkodaros vadovais.
„Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas Dominykas Žilėnas
„Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas Dominykas Žilėnas / Projekto partnerio nuotr.

„Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas Dominykas Žilėnas dalijasi savo įžvalgomis apie populiariąją „Cadbury“ reklamą su būgnus mušančia gorila.

„Tas neracionalumas, kurį tu įsileidi į reklamą, kurio tu negali paaiškinti akcininkams, kodėl gorila, ir yra tas X-faktorius, kodėl žmonės myli šią reklamą ir renka ją mėgstamiausia“, – pastebi D.Žilėnas.

Daugiau drąsių kampanijų ir patarimų, kaip jas kurti – kūrybiškumo ir inovacijų konferencijoje "Bold", kuri spalio 24-ąją vyks Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre. Bilietus galima įsigyti konferencijos tinklapyje.

VIDEO: Mėgstamiausia Dominyko Žilėno reklama. Kodėl visi pamilo būgnus mušančią gorilą?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų