Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Mėgstamiausia Tomo Ramanausko reklama: „Tai neįtikėtinas drąsos proveržis“

Kas yra gera reklamos kampanija? Kodėl verta ryžtis drąsioms idėjoms? Prieš spalio 24-ąją vyksiančią kūrybiškumo ir inovacijų konferenciją „Bold“ jos organizatoriai kalbasi su garsiausiais Lietuvos reklamos kūrėjais ir rinkodaros vadovais. Šįkart apie drąsias idėjas – su „New!“ kūrybos vadovu Tomu Ramanausku.
Tomas Ramanauskas
Tomas Ramanauskas / Projekto partnerio nuotr.

„Šis klipas buvo parodytas tik 10 kartų, bet jo didžiulis biudžetas ir ilgis lėmė, kad jis buvo labai greitai pastebėtas ir yra aptarinėjamas iki šių dienų“ – pasakoja T.Ramanauskas.

Jo įžvalgos apie išskirtinę „Blackcurrant Tango“ reklamą – šiame vaizdo įraše.

VIDEO: Mėgstamiausia Tomo Ramanausko reklama: „Tai neįtikėtinas drąsos proveržis“

Daugiau drąsių kampanijų ir patarimų, kaip jas kurti – kūrybiškumo ir inovacijų konferencijoje „Bold“, kuri spalio 24-ąją vyks Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre.

Bilietus galima įsigyti konferencijos tinklapyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos