„Situacija Daugpilyje trečiadienio vakarą, kai „Swedbank“ klientai aktyviai siekė atsiimti pinigus per bankomatus, susijusi su melagingos informacijos skleidimu. Neįprastas „Swedbank“ klientų elgesys buvo stebimas lokaliai – tik Daugpilyje“, – sakė tarnybos atstovė viešiesiems ryšiams Dacė Jansonė.
„Naktį ir ryte padėtis normalizavosi“, – pridūrė ji.
D.Jansonė pabrėžė, jog Latvijos bankų sektorius yra stabilus, visi bankai dirba įprastu režimu.
Anot jos, šių melagingų gandų platintojų ieško ir jų tikslus aiškinasi teisėsaugos institucijos, o tokia veika užtraukia baudžiamąją atsakomybę.
Pasak „Swedbank“, spalio 23-osios vakare Daugpilyje įvairiais būdais, įskaitant per socialinius tinklus ir „Whatsapp“ programėlę, pradėta skleisti gandus apie tariamą banko nestabilumą, todėl prie bankomatų nusidriekė eilės, kai kuriuose jų pritrūko pinigų.