Paskutinė akcijos diena! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

„Melt in Palanga“ prisitaikė prie pandemijos: registracija į viešbutį – be kontakto

Praėjusieji du metai visame pasaulyje buvo labai sunkūs. Turizmo sektorius sustojo, daugybė verslų užsidarė, kiti sustojo ir laukia kada situacija pagerės ir vėl grįšime į normalias vėžias. Tačiau kai kam pandemija išėjo į naudą. Laiką, kai buvome sustoję, kai kurie verslai išnaudojo kūrybingai ir generavo naujas idėjas, kaip būtų galima prisitaikyti prie esamos situacijos ir vėl iš naujo pradėti dirbti. Vieni iš tokių „Melt in Palanga“ viešbutis pajūryje. Jie įsidiegė sistemą, kuri leidžia žmonėms atvykus įsiregistruoti ir apsigyventi kambariuose be kontakto.
„Melt in Palanga“ viešbutis pajūryje
„Melt in Palanga“ viešbutis pajūryje / Asmeninio archyvo nuotr.
Temos: 2 Palanga Viešbutis

Registracijos savitarnos (angl. „self chek-in“) sistema vienas geriausių būdų prisitaikyti prie kliento ir suteikti jam visišką laisvę pačiam planuoti laiką. Daugelyje viešbučių yra numatytos įsiregistravimo iš išsiregistravimo valandos, kurios įpareigoja atvykstančius žmones derinti savo laiką ir prisitaikyti prie viešbučio taisyklių. Tuo tarpu „Melt in Palanga“ viešbučio svečiai gali atvykti bet kuriuo, jiems patogiu metu ir apsigyventi patys, be jokios papildomos registracijos. Viskas vyksta virtualiu būdu.

Kaip teigia pati „Melt in Palanga“ administracijos vadovė Gintarė Drungilienė – „Mūsų viešbutis turi atskirus įėjimus į visus korpusus ir kambarius iš lauko. Ieškojome sprendimų kaip būtų galima palengvinti ir suteikti komfortą žmogui atvykti ir patekti į kambarį tada, kada jis nori. Nepriklausomai nuo to, ar tai diena ar naktis. Ir kartu ekonomiškai žiūrėti į personalo skaičių ir darbo paskirstymą.“

Pandemijos metu, verslams yra labai sunku išsilaikyti, vis dažniau girdimos naujienos apie įmonių uždarymą kelia nerimą visiems. Tokiu sunkiu metu labai svarbu ieškoti išeičių ir žiūrėti į esamą situaciją kūrybiškai. „self chek-in“ sistema vienas iš būdų ne tik palengvinti klientų įsiregistravimą viešbutyje, tačiau taip pat leidžia sumažinti įmonės kaštus, tikslingai paskirstyti darbo krūvį esamiems darbuotojams ir svarbiausia didžiausią dėmesį skirti ne techniniams darbams o bendravimui su klientais.

Tai taip pat labai palengvina darbą viešbučiams kurortuose, kur kaip žinia pagrindinis darbas vyksta sezono metu. Tačiau ne sezono laikotarpiu neapsimoka laikyti viso personalo dėl kelių klientų per savaitę, todėl „self chek-in“ sistema yra tiesiog tikras išsigelbėjimas siekiant kokybiško aptarnavimo ir optimalaus darbo krūvio paskirstymo. Dėmesys aptarnavimo srityje yra labai svarbu. Kiekvienas viešbučio svečias turi jaustis laukiamas ir šiltai priimtas, tai labai svarbu siekiant užtikrinti ryšį su žmogumi, kad jis sugrįžtu dar ir dar kartą.

Su registracijos savitarnos sistema galima dėmesį skirti ryšio kūrimui, nes visas techninis darbas atliekamas automatiškai. „Įsiregistravimo sistemos idėja kilo kai lankiausi Kopenhagoje viešbutyje, kur viešbučio administratoriai, registratūros darbuotojai dirba ne tam, kad įleisti žmogų į kambarį, bet kad bendrautų, suteiktų informaciją ir suteiktų komfortą svečiui. O kambario raktą svečiai gali pasidaryti patys, elektroniniu būdu. Mes šios elektroninės sistemos nusprendėme neturėti, tačiau įsidiegėme kodų sistemą. Svečias rezervavęs kambarį, gauna žinute kodą, atsirakina viešbučio duris ir pasiima kambario raktą“, – teigia Gintarė Drungilienė.

Ne paslaptis, kad norintiems pradėti dirbti viešbučiams šiuo laiku yra iškelta daugybė reikalavimų, siekiant užtikrinti viešbučio svečių saugumą ir užsikrėtimo virusu riziką. „Melt in Palanga“ gali pasigirti puikiai sukurta saugia aplinka, kur žmonės gali net nesutikti kitų žmonių. Darbas su „self chek-in“ sistema yra virtualus. Viskas vyksta interneto pagalba.

Žmogus užsirezervavęs kambarį per bet kurią platformą, į savo nurodytą el.pašto adresą gauna instrukcijas ir prisijungimus, kurių pagalba jie gali įeiti į viešbutį ir gauti kambarį. Kiekvienas kambarys turi savo atskirą įėjimą, todėl nebūtina kas kartą vaikščioti viešbučio koridoriais ir stovėti eilėje prie registratūros. Didžioji dalis bendravimo su viešbučio darbuotojais gali vykti tiesiog telefonu. Viešbučio administratorės teigia, jog – „įprastai būna sambrūzdis ir grūstis registratūroje, žmonės laukia eilėje, ir neišvengiamai susiduria su darbuotojais ar kitais svečiais. Šiuo mūsų „self chek-in“ būdų – prisiregistravimas yra visiškai bekontaktis, ir asmuo jei tik nori, gali visiškai nesusitikti kito žmogaus, jei apsistoja tik vienai nakčiai, ir nieko papildomo nenori.“

Šiais laikais, kai technologijos taip sparčiai tobulėja, „self chek-in“ sistema leis jums darbą planuoti moderniai ir suteikti savo klientams dar daugiau komforto ir kokybės. „Melt in Palanga“ viešbutis linki visiems savo draugams taip pat nebijoti ir eksperimentuoti ir naujovių pagalba pasiekti nuostabių rezultatų, kuriais gali pasigirti ir „Melt in Palanga“ kolektyvas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas