„Mercure“ tinklas Europoje labai stiprus, o prekės ženklas gerai žinomas tarp verslo ir laisvalaikio keliautojų. Lietuvos ekonomika sparčiai juda pirmyn ir, užmegzdami šiuos ilgalaikius santykius, norime pasinaudoti tokia verslo aplinka“, - cituojamas „Orbis Hotel Group“ plėtros Rytų Europoje vadovas Frankas Reulis.
„Mercure Birštonas Royal Hotel SPA“ yra 4 žvaigždučių viešbutis, jis siūlo 150 įvairių kategorijų kambarių,turi restoraną bei barą, konferencijų erdves, SPA zoną su baseinais, suomiška pirtimi ir sveikatingumo centru. Viešbutyje taip pat yra žiemos sodas ir kino salė.
„Prisijungimas prie „Mercure“ prekės ženklo ir „AccorHotels/Orbis Group“ buvo strateginis sprendimas dėl tolimesnės mūsų viešbučio veiklos. Tikime, kad „Le Club AccorHotels“ lojalumo programa, taip pat pasaulinė pardavimų ir rezervacijos sistema padės mums sustiprinti savo padėtį rinkoje. Mes planuojame šiek tiek pakeisti viešbučio svečių profilį ir labiau orientuotis į užsienio svečius. Taip pat norėtume, kad mūsų darbuotojai įgytų daugiau tarptautinės patirties, dalyvautų mokymų programose ir atrastų tarptautinės karjeros galimybes“, - pranešime cituojamas viešbučio generalinis direktorius Rimantas Šimkevičius.