Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Microsoft“ metų ketvirčio finansiniai rezultatai pranoko lūkesčius

Informacijos technologijų milžinės „Microsoft“ pirmojo finansinių metų ketvirčio (liepos–rugsėjo mėnesių) finansiniai rezultatai pranoko rinkos lūkesčius, augimą pademonstravus visiems trims jos pagrindiniams padaliniams, COVID-19 pandemijos sąlygomis ūgtelėjus debesijos bei žaidimų poreikiams.
„Microsoft“
„Microsoft“ / „Scanpix“ nuotr.

Pasak bendrovės pranešimo, grynasis pelnas, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, ūgtelėjo 30 proc. iki 13,893 mlrd. JAV dolerio, arba nuo 1,38 iki 1,82 dolerio akcijai, o pardavimų pajamos šoktelėjo 12 proc. iki 37,154 mlrd. dolerių.

„FactSet“ kalbinti analitikai prognozavo vidutiniškai 1,54 dolerio akcijai grynąjį pelną, 35,76 mlrd. dolerių pajamas.

Debesijos padalinio „Intelligent Cloud“ pajamos padidėjo 20 proc. iki 13 mlrd. dolerių, programinės įrangos kūrimo „Productivity and Business Processes“ – 11 proc. iki 12,3 mlrd. dolerių, o padalinio „More Personal Computing“, valdančio „Windows“ operacijų sistemą, žaidimų priedėlius „Xbox“ bei „Surface“ įrangą, – 6 proc. iki 11,8 mlrd. dolerių.

„Microsoft“ per praėjusį ketvirtį grąžino akcininkams 9,5 mlrd. dolerių dividendų ir akcijų supirkimo pavidalu, o tai – 21 proc. daugiau nei tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.

Tuo tarpu „Microsoft“ prognozės šiam finansinių metų ketvirčiui, per kurį rinkoje startuose naujoji „Xbox“ konsolė, nepateisino analitikų lūkesčių – bendrovė tikisi susižerti 39,5-40,4 mlrd. dolerių pajamų (palyginti su 36,9 mlrd. dolerių tuo pat metu pernai), o ekspertų tikėjosi 40,5 mlrd. dolerių prognozės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?