„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Microsoft“ visam laikui uždarys beveik visas savo parduotuves

JAV technologijų milžinė „Microsoft“ rengiasi uždaryti beveik visas savo mažmeninės prekybos parduotuves ir didžiausią dėmesį skirti internetinei prekybai.
„Microsoft“ parduotuvė
„Microsoft“ parduotuvė / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Microsoft“ pirmąją savo modernią mažmeninės prekybos parduotuvę atidarė 2009 metais, maždaug tuo metu, kai išleido savo operacinę sistemą „Windows 7“.

Nuo to laiko, įmonė atidarė daugiau nei 100 parduotuvių, kurios buvo būdas ne tik parduoti savo produktus, bet ir reklamuoti programinę ir techninę įrangą, rašo „Independent“.

Parduotuvėse klientams siūlomas „Microsoft“ produktų techninis servisas, lankytojai gali pažaisti „Xbox“ žaidimų konsolėmis.

„Microsoft“ išlaikys tik keturias fizines parduotuves – Londone, Niujorke, Sidnėjuje ir Redmonde, kur įsikūrusi korporacijos centrinė būstinė. Tačiau įmonė praneša, kad ir šios parduotuvės bus pertvarkytos.

Fizines parduotuves uždaranti korporacija didžiausią dėmesį skirs trims sritims: esamų klientų aptarnavimui, internetinei prekybai ir išliekančių keturių mažmeninės prekybos parduotuvių pertvarkymui. Tiesa, kaip jos bus pertvarkytos, kol kas neatskleidžiama.

Sprendimas atsisakyti fizinių parduotuvių priimtas, nes įvairių įmonės produktų, tokių kaip „Xbox“, „Windows“ ir techninės įrangos pardavimai keliasi į internetą.

„Microsoft“ nenurodo, kad priimti tokį sprendimą ją pastūmėjo koronaviruso pandemija ir karantinas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“