„Microsoft“ pirmąją savo modernią mažmeninės prekybos parduotuvę atidarė 2009 metais, maždaug tuo metu, kai išleido savo operacinę sistemą „Windows 7“.
Nuo to laiko, įmonė atidarė daugiau nei 100 parduotuvių, kurios buvo būdas ne tik parduoti savo produktus, bet ir reklamuoti programinę ir techninę įrangą, rašo „Independent“.
Parduotuvėse klientams siūlomas „Microsoft“ produktų techninis servisas, lankytojai gali pažaisti „Xbox“ žaidimų konsolėmis.
„Microsoft“ išlaikys tik keturias fizines parduotuves – Londone, Niujorke, Sidnėjuje ir Redmonde, kur įsikūrusi korporacijos centrinė būstinė. Tačiau įmonė praneša, kad ir šios parduotuvės bus pertvarkytos.
Fizines parduotuves uždaranti korporacija didžiausią dėmesį skirs trims sritims: esamų klientų aptarnavimui, internetinei prekybai ir išliekančių keturių mažmeninės prekybos parduotuvių pertvarkymui. Tiesa, kaip jos bus pertvarkytos, kol kas neatskleidžiama.
Sprendimas atsisakyti fizinių parduotuvių priimtas, nes įvairių įmonės produktų, tokių kaip „Xbox“, „Windows“ ir techninės įrangos pardavimai keliasi į internetą.
„Microsoft“ nenurodo, kad priimti tokį sprendimą ją pastūmėjo koronaviruso pandemija ir karantinas.