Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Mid Europa“ įsigijo „Pigu“ ir „Hobby Hall Group“

Privataus kapitalo investuotoja „Mid Europa Partners“ („Mid Europa“) baigė kompanijų „Pigu“ ir „Hobby Hall Group OÜ“ (HHG) akcijų įsigijimo procesą, kurio metu į vieną grupę sujungė pagrindinius prekybos centrus internete Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje. Jungtinė grupė tapo didžiausiu e. prekybos žaidėju Baltijos šalyse.
Pigu.lt internetinis puslapis
Pigu.lt internetinis puslapis / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Grupė sujungė kelis milijonus registruotų klientų keturiose šalyse – „Pigu.lt“ Lietuvoje, „Kaup24.ee“ ir „Hansapost.ee“ Estijoje, „220.lv“ ir „Xnet.lv“ Latvijoje bei „Hobbyhall.fi“ Suomijoje. Centrinis jungtinės grupės biuras veiks Lietuvoje.

Didžiausios naujojo darinio dalies – „Pigu“ grupės – Baltijos šalių prekybos centruose internete prekiauja 3000 parduotuvių su daugiau nei 1,5 milijono prekių, o pirkėjai apsilanko daugiau nei 100 milijonų kartų per metus. Po susijungimo su didžiausia HHG interneto parduotuve, bendra e. platformos prekių apimtis išaugs iki daugiau nei 2 milijonų, o lankytojų skaičius – iki beveik 145 milijonų per metus.

„Pirkėjų elgesys pandemijos metu sparčiai kito – apsipirkimas internetu šiandien yra tapęs norma. Sujungę svarbiausias e. prekybos platformas Baltijos šalyse, toliau investuosime į šios ekosistemos augimą ir skatinsime inovacijas“, – teigia Kerim Turkmen, „Mid Europa“ partneris.

Anot jungtinės grupės ir „Pigu“ vadovo Dainiaus Liulio, sėkmingai užbaigus sandorį, pradedamas grupei priklausančių skirtingų e. platformų integracijos procesas.

„Tai – reikšmingas proveržis mūsų e. prekybos centro istorijoje, perkeliantis mus į naują lygį. Toliau rūpinsimės tvaria plėtra ir tęsime šios elektroninės ekosistemos kūrimą. Užtikrinsime, kad visi išaugusio e. prekybos centro dalyviai – tiek pirkėjai, tiek pardavėjai – galėtų dar sklandžiau ir patogiau naudotis e. prekybos teikiamomis galimybėmis“, - teigia D.Liulys.

Jo vertinimu, skirtingų e. platformų susijungimas iš principo yra gera žinia visiems e. prekybos centro dalyviams.

„Augant e. prekybos centrui, žymiai didėja ir asortimentas, todėl pirkėjams prekių pasirinkimas bus dar platesnis. Taip pat augs investicijos į techninę infrastruktūrą, o tai leis pagerinti pirkėjų apsipirkimo internete patirtį“, – naudas pirkėjams įvardina D.Liulys.

Svarbiausias privalumas pardavėjams – sujungus skirtingas e. platformas išplėsta prekybos geografija. „Prekės taps pasiekiamos Suomijos rinkoje, kuri yra net keturis kartus didesnė už visų trijų Baltijos valstybių. Prekes pasiūlysime žymiai platesniam pirkėjų ratui, tai turės įtakos pardavimams“, – sako D.Liulys.

Jo teigimu, visų šių faktorių sujungimas leis užtikrinti prekyboje ypač sunkiai pasiekiamą rezultatą – pasiūlyti plačiausią asortimentą, greičiausią pristatymą ir geriausias kainas. „Šias tris dedamąsias pirkėjams Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Suomijos rinkoje tikimės pateikti per artimiausius trejus metus“, – planais dalinasi D.Liulys.

„Mid Europa“ sudarė susitarimą su „Pigu“ ir jos akcininke „MCI Group“ (MCI) dėl „Pigu“ sujungimo su Estijos HHG šių metų kovo mėnesį.

Pagrindiniu naujos įmonių grupės akcininku tapo „Mid Europa“, akcininkais liko MCI, „Pigu“ bei HHG steigėjai, kurie išsaugojo reikšmingus jungtinės grupės akcijų paketus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?