„Mineraliniai vandenys“ dėl „Alitos“ pirkimo laukia Konkurencijos tarybos sprendimo

Didžiausią Lietuvoje alkoholio gamintoją įmonių grupę „Alita“ už preliminarią 19,5 mln. eurų (67,3 mln. litų) kainą ketinanti pirkti Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ antrinė įmonė „Mineraliniai vandenys“ laukia Konkurencijos tarybos sprendimo, ar sandoris neribos konkurencijos alkoholinių gėrimų gamybos rinkoje, rašo „Verslo žinios“.
ALGIRDAS ČIBURYS
ALGIRDAS ČIBURYS

„Mūsų vertinimu, sandoris Konkurencijos įstatymų nepažeidžia, jiems neprieštarauja ir tikrai tikime, kad turime visas galimybes gauti koncentracijos leidimą“, – antradienį „Verslo žinioms“ sakė „Mineralinių vandenų“ kontroliuojamo stipriųjų gėrimų gamintojo „Stumbras“ rinkodaros direktorius Algirdas Čiburys.

Konkurencijos taryba kol kas nepateikia konkrečios informacijos, ar nagrinėjant koncentraciją bus atsižvelgta į „Alitos“, „Mineralinių vandenų“ ir „Stumbro“ užimamas dalis tam tikrose gėrimų kategorijose, ar bus vertinami pokyčiai tik gamybos ir gėrimų platinimo rinkoje.

Rimantas Stanikūnas: „Alitą“ perkančiam „MG Baltic“ gali tekti prisiimti tam tikrus įsipareigojimus

„Formaliai turėtų išsiskirti dvi rinkos – stipresnių nei 30 laipsnių alkoholinių gėrimų ir putojančio vyno Be to, „MG Baltic“ užsiima ne tik gamyba, bet ir platina įvairius gėrimus, taip pat putojantį vyną, tad rinka dubliuojasi, reikalinga išsami analizė. Didelė tikimybė, kad čia bus tam tikri pirkėjo įsipareigojimai“, – dienraščiui „Verslo žinios“ sakė R.Stanikūnas.

Konkurencijos taryba gali rekomenduoti sandorio šalims parduoti dalį verslo ir taip išvengti dominuojamos padėties sukūrimo, taip pat sandorio dalyviai gali prisiimti tam tikrus elgesio įsipareigojimai, kai KT vykdo rinkos stebėseną po to, kai įmonės susijungia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis