„Bendrovė „Uber“ Lietuvoje, kaip ir kitose šalyse, pirma pradeda veiklą, o tik tada svarsto, kaip ją legalizuoti. Iš to, ką „Uber“ atstovai mums praėjusią savaitę pateikė, nelabai ką galime spręsti, nes jie labai gudriai atsakė. Jų pateiktos sutarčių su vairuotojais ir paslaugos vartotojais kopijos turi daugiau bendro su IT paslaugų sutartimis.
Sakyčiau, jie bando balansuoti ties pilkosios zonos riba. Rekomenduojame jiems tas sutartis iš naujo įvertinti ir papildyti, kad jos atitiktų mūsų teisės aktus“, – „Lietuvos žinioms“ sakė Susisiekimo ministerijos Kelių transporto ir civilinės aviacijos politikos departamento direktorius Gražvydas Jakubauskas.
Pasak jo, „Uber“ veikla, pagal pateiktus dokumentus, turi tiek taksi, tiek užsakomųjų reisų teikiamų paslaugų požymių.