Mumbajaus biržoje debiutavusios indų „Nykaa“ įkūrėja F.Nayar tapo milijardiere

Vienintelis indų moters vadovaujamas vienaragis „Nykaa“ trečiadienį debiutavo biržoje, trigubai padidindamas įkūrėjos Falguni Nayar turto grynąją vertę ir paversdamas ją dar viena savarankiškai kapitalą susikrovusia indų milijardiere.
Indijos rupijos
Indijos rupijos / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Finansai Verslas

58 metų F. Nayar tapo vos septintąja Indijos dolerine milijardiere moterimi, kai jos grožio ir drabužių mažmenininkės „Nykaa“ patronuojančioji įmonė FSN žengė į Mumbajaus vertybinių popierių biržą ir per pirmąsias penkias prekybos minutes buvo įvertinta 1 trln. rupijų (13,5 mlrd. JAV dolerių).

Investicijų bankininkei F. Nayar buvo 50 metų, kai 2012 metais moteris įkūrė elektroninės prekybos platformą, pasiūliusią grožio ir asmens priežiūros produktus per savo mobiliąją programėlę ir svetainę.

„Tikiuosi, kad „Nykaa“– Indijoje gimusios, Indijoje valdomos indų svajonės išsipildymo – kelionė galės įkvėpti kiekvieną iš jūsų“, – trečiadienį per įtraukimo į biržos sąrašus ceremoniją kalbėjo F.Nayar.

„Nykaa“ (sanskrito kalba reiškia „aktorę“) greitai išpopuliarėjo tarp jaunų, technologijas išmanančių indų, daugiausia moterų, kurios pirmenybę teikia plačiam prekių ženklų pasirinkimui, palyginti su tuo, kas siūloma vietos parduotuvėse.

„Labiausiai platformoje „Nykaa“ man patinka, kad ji suteikia prieigą prie gausybės pasaulinių prekių ženklų, kurių produkcija anksčiau niekada nebuvo pardavinėjama Indijoje“, – naujienų agentūrai AFP teigė trisdešimtmetė lojali klientė Sanaeya.

„Čia yra visko – nuo ​​pagrindinių prabangių prekių ženklų iki mažesnių nišinių ir dar mažiau žinomų korėjietiškų odos priežiūros priemonių. Čia visada atrandu kažką naujo“, – pridūrė pirkėja.

Socialinės žiniasklaidos nuomonės formuotojų ir įžymybių dėmesys – pavyzdžiui, Bolivudo aktorė Katrina Kaif yra investavusi į įmonę – taip pat padėjo sustiprinti „Nykaa“, konkuruojančios su tokiomis milžinėmis kaip „Amazon“ ir „Flipkart“, populiarumą.

„Nykaa“ nuo 2015 metų taip pat gamina savo prekės ženklo produktus, o neseniai pradėjo prekiauti drabužiais ir namų apyvokos reikmenimis.

Bendrovė turi 80 parduotuvių 40 Indijos miestų.

„Nykaa“ tikisi, kad Indijos grožio ir asmens priežiūros rinka nuo 2020 iki 2025 metų padidės beveik dvigubai ir pasieks beveik 2 trln. rupijų.

Net ir pardavusi 4,8 mln. akcijų per pirmini viešą akcijų siūlymą (IPO), F. Nayar kartu su vyru ir vaikais dvyniais ir toliau valdo daugiau nei pusę bendrovės akcijų, o jos akcijų paketas vertinamas 7 mlrd. JAV dolerių.

Praėjusią savaitę „Nyjaa“ akcijų paklausa artėjant IPO viršijo pasiūlą 82 kartais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis