Paskutinės akcijos dienos! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

„Nanoenergija“ pritraukė 800 tūkst. eurų investiciją ir žengia į geležinkelius

Rizikos kapitalo fondas „CoInvest Capital“ kartu su verslo angelais bei Šveicarijos rizikos kapitalo fondu investuoja 800 tūkst. EUR į UAB „Nanoenergija“, sukūrusią pirmąjį pasaulyje polimerų pagrindu paremtą vibracijos energijos generatorių. Naujos investicijos lėšos bus skirtos savarankiškos geležinkelio riedmenų guolių ir aširačių stebėjimo sistemos „Powerail“ plėtojimui ir masinei gamybai, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Nanoenergija“ įkūrėjai
„Nanoenergija“ įkūrėjai / Bendrovės nuotr.

Bendrovė „Nanoenergija“, veikianti su prekės ženklu „Viezo“, pernai pristatė daiktų interneto kategorijai priskiriamą prietaisą – vibracijų energijos generatorių. Šis generatorius tvirtinasi prie vibruojančio daikto, pavyzdžiui, traukinio vagono, ir jo skleidžiamus virpesius paverčia elektros energija. Tai pirmoji bendrovė pasaulyje, kuriai pavyko tokiu būdu išgauti reikiamą elektros energijos kiekį ir sukurti produktą, tinkamą komercijai.

Per 2021 metus bendrovė patrigubino darbuotojų skaičių ir savo veiklą sukoncentravo į geležinkelių industriją. Gautą investiciją „Nanoenergija“ naudos užbaigti išmanios traukinių stebėjimo sistemos, veikiančios vibracijos energijos pagrindu, pirmąją versiją.

„Šiemet atlikome bandomuosius projektus (angl. proof of concept) su Vokietijos automobilių ir komercinio transporto pramonės milžinėmis „Schaeffler Group“ ir „Knorr Bremse“. Džiaugiamės užsimezgusia draugyste su „Lietuvos geležinkeliais“ – kartu identifikavome pagrindines traukinių priežiūros problemas, kurias išspręs naujas „Viezo“ produktas – traukinių stebėjimui skirta sistema „Powerail“. Kovo mėnesį jį ketiname išbandyti savo partnerių traukiniuose, o ateinančių metų pabaigoje pradėsime platesnį „Powerail“ tiražavimą“, – sakė vienas iš bendrovės „Nanoenergija“ įkūrėjų Donatas Ponamariovas.

„Powerail“ – tai savarankiška ir tvari belaidžių jutiklių sistema, tvirtinama prie traukinio vagonų, skirta stebėti riedmenų aširačių ir guolių būklę. „Powerail“ jutikliuose, kaip ir kituose bendrovės gaminiuose, naudojama pjezoelektrinė medžiaga ir vibracijų energija. Didžiausias šio sprendimo privalumas – švaresnė energija ir mažesni finansiniai ir laiko kaštai jutiklių priežiūrai, nes standartiniuose tokio tipo gaminiuose naudojamos baterijos, kurias reikia keisti.

Planuojama, kad „Powerail“ ateinančiais metais išbandys daugiau nei 20 traukinių savininkų Europoje, Azijoje ir Australijoje. 2022 metų pabaigoje bendrovė ketina pradėti masinę „Powerail“ gamybą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas