Beveik 90 proc. „Narbuto“ pagaminamos produkcijos yra eksportuojama. Praėjusias metais, lyginant su 2011-aisiais, pardavimai labiausiai išaugo Latvijos, Belgijos ir Norvegijos rinkose. Aktyvios taip pat išliko Čekijos, Slovakijos, Nyderlandų, Vengrijos, Serbijos, Rumunijos, Ukrainos, Kazachstano, Baltarusijos, kitų Skandinavijos šalių rinkos. „Narbuto“ pajamos Lietuvoje praėjusiais metais augo 55 proc.
„Planuojame toliau didinti gamybos apimtis ir šiemet pasiekti 55 milijonus litų pajamų. Didesnių pardavimų tikimės ne tik užsienyje, kur „Narbuto“ vardas jau tapo žinomas, bet taip pat ir Lietuvoje. Matome akivaizdžius vidaus rinkos atsigavimo ženklus – grįžta seni klientai, norintys atsinaujinti biurus, vystomi verslo centrų projektai, steigiasi naujos įmonės, todėl vietos rinkoje šiemet tikimės ypač ambicingo, daugiau nei 50 proc. augimo“, – sakė įmonių grupės „Narbutas“ pardavimų Lietuvoje vadovė Ingrida Paužienė.
Didžiausių pardavimų užsienio rinkose šiemet tikimasi Didžiojoje Britanijoje, Rusijoje, taip pat Prancūzijoje. Prancūzijos rinką „Narbuto“ atstovai vertina kaip ypač potencialią – per pirmuosius „Narbuto“ veiklos metus šioje šalyje jau parduota produkcijos už beveik milijoną litų.
Pagrindinės įmonės eksporto kryptys – Rusija (joje parduodama apie 32 proc. produkcijos), Didžioji Britanija ir Airija (29 proc.). Lietuvoje pagaminta „Narbuto“ produkcija prekiaujama iš viso 26 užsienio šalyse. Lietuvoje „Narbuto“ atstovybės veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.