Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Narvesen Baltija“ apyvarta pernai augo 6 proc., pelnas sumenko 30 proc.

Platų prekybos periodinės spaudos leidiniais bei kasdienio vartojimo prekėmis tinklą turinti bendrovė „Narvesen Baltija“ 2018 metais pasiekė 64 mln. eurų apyvartą – 6 proc. didesnę nei užpernai.
„Narvesen“ logo
„Narvesen“ logo / Narvesen iliustr.

Pelno pernai uždirbta 30 proc. mažiau nei 2017-aisiais – 1,6 mln. eurų, teigiama bendrovės ataskaitoje Latvijos įmonių registrui.

Apyvartos augimas „Narvesen“ aiškina plėtra į maisto produktų pardavimo segmentą, o pelno sumažėjimą – kuklesniais antrinės įmonės „Preses Serviss“ dividendais.

„Narvesen Baltija“ yra valdoma Norvegijos bendrovės „Reitan Servicehandel“, kuriai Skandinavijos ir Baltijos šalyse priklauso ženklai „Narvesen“, „7 eleven“, „R kiosk“, „Pressbyran“.

2017-aisiais „Narvesen Baltija“ apyvarta padidėjo 0,5 proc., pelnas sumenko 21 procentu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs