Natūralios kosmetikos prekės ženklas „Manilla“ žengė į Jungtinę Karalystę, toliau – JAV

Šią savaitę lietuviškos natūralios kosmetikos gamintoja UAB „Dermofaktorius“ žengė pirmąjį žingsnį į užsienio rinką – pradėjo veikti Jungtinei Karalystei skirta šios įmonės vystomo prekės ženklo „Manilla“ elektroninė parduotuvė, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Renginio akimirkos
Renginio akimirkos / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Visai netrukus – birželio pradžioje – pradės veikti ir JAV rinkai skirta elektroninė „Manilla“ parduotuvė. Kartu su eksportu per ateinančius penkerius metus įmonė planuoja augti bent keturis kartus.

Plėtrai užsienyje ruošėsi pusantrų metų

„Tarptautinę plėtrą paskatino patirtis Lietuvoje – nuo pat įkūrimo plečiamės itin sparčiai, praėjusiais metais įmonės apyvarta buvo 26 proc. didesnė nei 2020-aisiais. Suprantame, jog mūsų šalyje galimybės toliau ženkliai didinti prekybos apimtis yra ribotos, tad sėkmingą tolimesnį kompanijos augimą planuojame per eksporto veiklas. Pirmas apčiuopamas žingsnis į tarptautinę D2C (angl. „direct to consumer“, lt. tiesiogiai vartotojams) rinką – prasidėjusi elektroninė prekyba Jungtinėje Karalystėje. Šią šalį pasirinkome dėl kalbos – tai nemaža anglakalbė rinka, turinti didelę perkamąją galią“, – sako UAB „Dermofaktorius“ generalinė direktorė Eglė Vaitiekūnaitė-Šiuškienė.

Aktyviai ruoštis plėtrai užsienyje „Dermofaktorius“ ėmėsi 2021 metų pradžioje, prie šio projekto pusantrų metų intensyviai dirbo 20 žmonių.

„Žengimas į naują užsienio rinką prilygsta naujos įmonės įkūrimui. Rinkos poreikius ir subtilybes atitinkančio verslo plano sukūrimas ir įgyvendinimas yra išties didelis procesas. Per šiuos metus turėjome labai daug pokalbių su potencialiais partneriais, kolegomis, rinkų ekspertais, reklamos agentūromis užsienyje. Darėme rinkos tyrimus, kurie padėjo suprasti rinkos dalyvių, pirkėjų ir mažmenininkų, poreikius. Taip galėjome įvertinti, kiek mūsų prekės ženklas galėtų būti įdomus ir reikalingas. Gavę stiprius teigiamus atsakymus, su dar didesniu pasitikėjimu ėmėmės tolimesnių veiksmų.“ – sako E.Vaitiekūnaitė-Šiuškienė.

Išplėtė komandą, padidino gamybos pajėgumus

Stiprią e. komerciją ir rinkodarą vystantis UAB „Dermofaktorius“ Lietuvoje pasiteisinusį D2C verslo modelį taikys ir užsienio rinkoms. „Manilla“ prekės ženklo žinomumui didinti jau imtasi veiksmų abiejose minėtose Jungtinės Karalystės ir JAV rinkose. Natūralios kosmetikos gamintojai dalyvauja tarptautinėse parodose, didelį dėmesį skiria populiariausiems socialinės medijos kanalams, vykdomos jungtinės reklaminės kampanijos su vietiniais partneriais.

Siekiant geriausių rezultatų eksporto srityje, darbui su užsienio rinkomis ir partneriais prie „Manilla“ komandos prisijungė eksporto vadovas Normantas Rabačiauskas, turintis solidžią darbo tarptautinėse teisės, draudimo, apskaitos paslaugų kompanijose patirtį. Darbui su socialine medija ir turinio kūrimu priimta rinkodaros žmonių. Iš viso įmonėje šiuo metu dirba 63 darbuotojai.

Kartu su plėtra į užsienio rinkas, UAB „Dermofaktorius“ didina ir gamybos apimtis: įmonė persikraustė ir baigia įsikurti penkis kartus didesnėse naujose gamybos ir administracinėse patalpose. Dirbant viena pamaina – gamybiniai kompanijos pajėgumai išaugo bent 15 kartų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis