Technologijų milžinė pirmadienį pradeda masinę kampaniją, per kurią žmonės bus raginami apsilankyti virtualiuose rinkimų informacijos centruose, kur galės sužinoti, kaip registruotis balsavimui, kaip balsuoti paštu arba kaip užsiregistruoti savanoriškam darbui balsavimo vietose rinkimų dieną.
Atitinkamą kampaniją taip pat vykdys didieji JAV televizijos kanalai ir radijo stotys, internetinės naujienų svetainės.
Nuo šeštadienio „Facebook“ dalinasi informacija savo programėlėje, taip pat per socialiniam tinklui priklausančias programėles „Instagram“ ir „Messenger“.
Silicio slėnio technologijų milžinė taip pat planuoja antradienį gyvai transliuoti valandos trukmės programą „Vote-A-Thon 2020“. Joje dalyvausiančios įžymybės ir visuomenės veikėjai ragins žmones registruotis ir balsuoti.
„Facebook“ duomenimis, su jos pagalba balsuoti užsiregistravo jau 2,5 mln. žmonių.
„Mums dar reikia padirbėti, kad pasiektume savo tikslą ir šiemet padėtume užsiregistruoti daugiau nei 4 mln. žmonių, bet mes džiaugiamės daroma pažanga padedant žmonėms pasinaudoti savo balsu ir balsuoti“, – sakoma „Facebook“ pareiškime.
Iš viso virtualiuose rinkimų informacijos centruose „Facebook“ ir „Instagram“ platformose jau apsilankė maždaug 39 mln. žmonių.
Šiuo žingsniu „Facebook“ siekia įrodyti, kad bendrovės socialiniai tinklai daugiau nebėra masinės dezinformacijos skleidimo priemonė, kaip buvo 2016 metais prieš JAV prezidento rinkimus ir „Brexito“ referendumą Jungtinėje Karalystėje.
Abu šiuos balsavimus užtemdė slapta vykdytos dezinformacijos kampanijos, kurioms daugiausia buvo vadovaujama iš Rusijos.
Rugsėjo pradžioje „Facebook“ pranešė, kad likus savaitei iki lapkričio 3 dieną numatytų JAV prezidento rinkimų platformoje nebus jokios naujos politinės reklamos.
„Facebook“, kaip ir kitos interneto milžinės, pastaraisiais mėnesiais skelbia daugiau pranešimų apie užkardytas kibernetines atakas ir dezinformacijos operacijas.