Atvažiavęs pasiimti įsigytos kėdės klaipėdietis išgirdo, kad ji pabrango 100 eurų: liepė primokėti arba imti iš ekspozicijos

Uostamiesčio gyventojas Žydrūnas, neseniai įsigijęs naują būstą, baldų nusprendė paieškoti Klaipėdos parduotuvėje „Technorama“. Čia vyras įsigijo stalą, kėdę, kilimėlį po ja ir paliko prekes kurį laiką pasaugoti parduotuvėje. Po savaitės atvažiavęs pasiimti prekių vyras išgirdo, kad kai kurios jų per šį laiką pabrango, todėl teks arba primokėti, arba imti iš ekspozicijos. Nepatenkintas klaipėdietis dar buvo išvadintas „Telemundo presenta“, kitaip tariant, meksikiečių telenovelių herojumi.
Parduotuvė „Technorama“ Klaipėdoje
Parduotuvė „Technorama“ Klaipėdoje / Wikimapia.org nuotr.
Temos: 2 Butas Baldai

Pirko baldus naujam būstui

„Sumąsčiau, kad man reikia žaidimų stalo ir kėdės, išsirinkau kėdę iš mandresnių – už 350 eurų, stalą – už 250 eurų ir kilimėlį po kėde, kad nesugadinčiau grindų – jis kainavo 39 eurus. Nusipirkęs nusprendžiau palikti prekes pas pardavėjus, kol galėsiu nusivežti viską į naują butą“, – 15min dėstė Žydrūnas.

Vyras nudžiugo, kad pardavėjai pažadėjo užsakyti naują kėdę ir kilimėlį, nes esą likę tik ekspoziciniai.

Po savaitės atvykęs jų pasiimti klaipėdiškis nemaloniai nustebo.

„Duoda man stalą dėžėje, kuri man jau atrodė keistai, nes visa iš visų pusių apklijuota izoliacija. Pamaniau, kad gal įplyšo dėžė. Nesigilinau“, – pasakojo Žydrūnas.

Tačiau tuomet jis esą išgirdo klausimą, ar kėdę supakuoti, ar ją vešis namo nepakuotą. Tai pirkėją privertė suklusti.

„Priminiau, kad man žadėjo naują, bet man pasakė, kad šių kėdžių kainos per tą laiką, kol manęs laukė, pakilo 100 eurų, tai arba reikėtų primokėti, arba imti iš ekspozicijos. Atsakiau, kad tai nėra mano problemos, nes sumokėjau už naują, ne iš salės, kurioje per dieną praeina šimtas žmonių, ją nučiupinėja, nusėdinėja ir maža kas – gal kažką įlaužė?“ – tęsė vyras.

Ir tuo ši nemaloni pirkėjo patirtis nesibaigė. Vyrui esą buvo pasakyta, kad ir kilimas, kurį jis užsisakė pakišti po kėde, jau nebėra gaminamas, o jo kaina pakilo iki 60 eurų. Jam buvo paaiškinta, kad jis įsigijo jį už mažesnę kainą, nes buvo vienintelis likęs iš ekspozicijos.

„Bet man minėjo, kad bus naujas kilimas. Tiek to. Nebeatlaikė nervai, kilimą paėmiau, pasiėmiau ir nučiupinėtą stalą, o kėdės paprašiau naujos“, – pasakojo Žydrūnas.

Namuose konstruojant stalą jam kilo įtarimų, kad kažkas negerai, mat detalių maišai esą buvo atidaryti.

„Apverčiu stalą, jį sustatęs, o ką gi matau? Subraižytas ir ne taip, kad nuo grindų kokio akmenėlio, o gilūs įbrėžimai po stalu, paskui pastebiu, kad ir kojos parūdijusios. Pranešęs apie stalo būklę pardavėjams, gavau pranešimą, kad bus informuotas vadovas ir kad su manimi susisieks, tačiau to nepadarė“, – tęsė vyras.

Kitą dieną jis sužinojęs, kad kėdės, kurios paprašė naujos, gamintojas jau nebegamina.

„Pasidaviau ir tiesiog pasiėmiau, kokią davė“, – nusivylimo neslėpė Žydrūnas. Pasak jo, laimei, kėdė buvo geros būklės.

15min jis teigė neturintis šios komunikacijos su parduotuvės atstovais įrodymų, nes viskas vyko žodžiu. Keletą kartų paprašytas vyras neatsiuntė ir nuotraukų, kuriose būtų įamžintas nekokybiškas stalas.

Apibendrindamas savo patirtį, 15min jis teigė, kad negana to, jog jam esą įbruktos prekės už kainą lyg pirktų naują, dar susilaukė ir nemalonių replikų.

„Kasininkė sakė, kad keliu dramas kaip „Telemundo presenta“. Pilna burna sausainių, nepatenkinta. Tą dieną pasijutau lyg turgaus pirkėjas, kurį bandoma apgauti ir įgrūsti, liaudiškai tariant, šūdą. Nusipirkau neva naują stalą, kuris subraižytas, ir naują kėdę su kilimu, prastovėjusius ekspozicijoje gal pusmetį, bet jie tai vadina neišpakuotomis prekėmis“, – apibendrino Žydrūnas.

Kasininkė sakė, kad jis kelia dramas kaip „Telemundo presenta“. Pilna burna sausainių, nepatenkinta. Tą dieną pasijutau lyg turgaus pirkėjas, kurį bandoma apgauti ir įgrūsti, liaudiškai tariant, šūdą.

Parduotuvė pristatys naują stalą, sudrausmino nemandagius darbuotojus

Vis dėlto įsikišus 15min, situacija išsisprendė kliento naudai.

„Technorama“ rinkodaros vadybininkė Kristina Urbonaitė 15min teigė, kad su šiuo klientu susisiekė parduotuvės vadovas nedelsiant, kai buvo pranešta apie žurnalistės papasakotą situaciją.

„Pokalbio metu tarp kliento ir parduotuvės vadovo klientas paaiškino, kad pagrindinis nepasitenkinimas buvo dėl subraižyto stalo. Išklausius kliento skundą, nedelsiant buvo priimtas sprendimas stalą pakeisti nauju pristatant prekę tiesiai į namus be jokių papildomų mokesčių“, – tikino K.Urbonaitė.

Pasak jos, aiškinantis situaciją paaiškėjo, kad stalas buvo atsiųstas iš tiekėjo originalioje pakuotėje, jis buvo naujas, neišpakuotas bei niekur neeksponuojamas, tad apie minimą broką situacijoje parduotuvės darbuotojas esą negalėjo žinoti, todėl tik išpakavus stalą klientui buvo pastebimi prekės trūkumai.

„Parduotuvės vadovas atsiprašė už darbuotojo komunikacijos stoką ir pažadėjo klientui suteikti papildomas nuolaidas, naudas lankantis kitų apsilankymų metu. Parduotuvės darbuotojams už netinkamą bei netaktišką bendravimą su klientais skirtos vidinės įmonės drausminimo priemonės“, – sakė K.Urbonaitė.

123RF.com nuotr./Kasos aparatas
123RF.com nuotr./Kasos aparatas

Pasak jos, klientas lauks naujo stalo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų