Naujam „Indiana.lt“ rinkodaros padaliniui vadovaus Dovilė Filmanavičiūtė

Save aktyvacijų agentūra vadinanti „Indiana.lt“ steigia rinkodaros ir skaitmeninių sprendimų padalinį „Hook“, kuriam vadovaus buvusi žurnalistė, reklamos specialistė, dainininkė Dovilė Filmanavičiūtė.
Dovilė Filmanavičiūtė
Dovilė Filmanavičiūtė / Ugnės Henriko nuotr.

D.Filmanavičiūtė pastaruosius keletą metų vadovavo skaitmeninių sprendimų skyriui agentūroje „Adell Taivas Ogilvy“.

„Prie mūsų komandos prisijungus tokio lygio profesionalei tampame stipresni ir naudingesni savo klientams, – pranešime cituojamas „Indiana.lt“ direktorius Adomas Pladis. – Šios komunikacijos srities sąveika su mūsų vykdomomis aktyvacijomis dažnai yra esminė projekto sėkmės dalis. Dirbdami su reikliais klientais visada turime būti novatoriški – jau senokai daugelis tiesioginio kontakto su pirkėjais sprendimų yra interaktyvūs. Dovilės patirtis skaitmeninių sprendimų sferoje tikrai suteiks mūsų bendrovei išskirtinumo ir pirkimo skatinimo priemonių bei pirkėjo rinkodaros srityse.“

Karjerą kaip žurnalistė pradėjusi, o vėliau daugiau nei dešimtmetį reklamos srityje dirbusi D.Filmanavičiūtė pridūrė, kad stipriau akcentuoti naująsias kompetencijas tiek aktyvacijų agentūroje, tiek visoje reklamos rinkoje yra jos pagrindinis tikslas jau beveik penkerius metus.

„Pasaulis jau seniai kalba apie tai, kad skaitmeninė erdvė nėra tiesiog TA erdvė, į kurią investuosime tai, kas liks nuo televizijos reklamos, o turinio rinkodara tai nėra tiesiog priemonės, kurias taip vadinsime nutrynę savo prekės ženklo logotipą. Šiuo metu privalome šioms sritims skirti patį didžiausią savo dėmesį, jei norime lygiuotis į kūrybinius šedevrus, kuriais kasmet žavimės „Kanų liūtų“ reklamos festivalyje, – cituojama D.Filmanavičiūtė.

Bendrovės „Indiana.lt“ metinė apyvarta 2015 m. buvo 1,72 mln. EUR, o 2016 m. – 2,12 mln. EUR. Grynasis pelnas atitinkamai siekė 106 tūkst. EUR ir 214 tūkst. EUR.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų