„Pepco“ mažmeninės prekybos tinklo parduotuvių asortimentą sudaro rūbai vaikams ir suaugusiesiems, apatinis trikotažas, aksesuarai, žaislai, tekstilė ir prekės namams. Iš viso 30 prekių grupių.
Prekybos centro „Savas“ direktorė Aušra Lapinskienė sako, jog „Pepco“ sulaukęs didelio pirkėjų susidomėjimo Rytų ir Vidurio Europoje, taps viena iš traukos parduotuvių Kauno prekybos centre.
„Pepco“, siūlanti prekes itin patraukliomis kainomis, atsidarys „Savas“ prekybos centre 450 kv. m ploto patalpose. Gera žinia kauniečiams yra ta, jog parduotuvė pirkėjus pasitiks nauja pavasarine rūbų ir namų prekių kolekcija. Taigi naujienų ras net ir tie, kurie jau bus lankęsi pirmojoje parduotuvėje Marijampolėje“, – sako A. Lapinskienė.
„Pepco“ pirmąją savo tinklo parduotuvę Lietuvoje ir Baltijos šalyse atidarė Marijampolėje 2017 m. 2018 m. tinklas planuoja intensyvią plėtrą. Iki 2020 m. planuojama, jog Lietuvoje veiks 50 parduotuvių, bus sukurta daugiau kaip 400 darbo vietų. Iš viso „Pepco“ valdo daugiau nei 1300 parduotuvių tinklą Rytų ir Vidurio Europos šalyse. Kas mėnesį „Pepco“ parduotuvėse Europoje apsilanko daugiau nei 11 milijonų pirkėjų.