Niujorke per pirmąjį šių metų pusmetį bendras kelionių taksi skaičius krito 10 proc. iki 77 mln., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Taip pat krito ir taksi įmonių pajamos.
Tuo metu kelionių „Uber“ taksi skaičius liepą siekė 100 tūkst. per dieną – 4 kartus daugiau nei ankstesniais metais.
„Karhoo“ pradės veikti kitų metų sausį. Startuolis jau gavo 250 mln. dolerių paramos, planuoja, kad jo kapitalas bus didesnis nei milijardas dolerių. „Karhoo“ dirba su licencijuotomis taksi įmonėmis.
Niujorke „Karhoo“ bendradarbiauja su „Dial 7“ ir „Carmel“, Didžiojoje Britanijoje – „Addison Lee“.
„Karhoo“ ketina dirbti trijuose miestuose – Niujorke, Londone ir Singapūre.
Tarp investuotojų – buvęs „Sony Music Entertainment“ generalinis direktorius Nickas Gatfieldas ir vienas rizikos fondų „Indus Capital Partners“ įkūrėjų Dadidas Kowitzas.
„Uber“ negali subsidijuoti kainų visą laiką, jie turi būti pelningi. Ypač, jeigu nori pradėti savo akcijų platinimą. Mes galime įsikišti ir suvienodinti konkurencijos sąlygas žaidimo lauke“, – FT sakė startuolio įkūrėjas ir generalinis direktorius Danielis Ishagas.
Niujorkas yra viena didžiausių „Uber“ rinkų. Ten bendrovė generuoja šimtus milijonų dolerių pajamų, ir tai skausmingai atsiliepia miesto taksi rinkai.
Rugpjūtį „Gothamist“ publikavo istoriją apie augantį apleistų taksi automobilių skaičių Brukline.
Gusas Kodogiannis, atidaręs „McGuinness Management“ prieš 30 metų, prisipažino: „Kalbant nuoširdžiai, dėl „Uber“ mes netekome 40 proc. savo verslo per pusantrų metų.“
„Uber“ programėlė nėra taksometras
Londono Aukščiausiasis Teismas spalį priėmė sprendimą, kad „Uber“ programėlė nėra taksometras.
Teismas atmetė teiginius, kad „Uber“ programėlė veikia kaip taksometras. Šis atsiskaitymo už paslaugas mechanizmas yra išskirtinis „juodųjų Londono taksi“ privalumas, suteikiamas jiems už taisyklių laikymąsi ir testus, kuriuos vairuotojai laiko norėdami įrodyti, kad gerai pažįsta Londoną.
Tačiau teisėjas aiškino, kad programėlė nėra taksometras, nes ji siunčia GPS informaciją už automobilio ribų, kad būtų apskaičiuota kelionės kaina.
„Uber“, pasidžiaugusi tokiu sprendimu, nepraleido progos atkreipti dėmesio į, bendrovės požiūriu, absurdiškus „Transport for London“ pasiūlymus.
„Transport for London“ (TfL) paskelbė konsultaciją su visuomene, kaip pagerinti privačių vežėjų priežiūrą.
Tarp siūlymų yra tokių, kuriems „Uber“ labai priešinasi. Pavyzdžiui, norima uždrausti automobilių rodymą programėlėje, įvesti prievolę keleiviams visada įvesti savo galutinį kelionės tikslą, įpareigoti „Uber“ rodyti kelionės kainą iš anksto net ir tada, kai žmonės to nenori, įvesti privalomą 5 minučių laukimo laiką net ir tuo atveju, kai „Uber“ automobilis yra visai netoliese.
„Mes suprantame, kad taksi vairuotojai jaučia spaudimą iš tokių paslaugų kompanijų kaip „Uber“. Bet sprendimas yra sumažinti taksi paslaugų reguliavimą, o ne sugalvoti naujas taisykles visai rinkai“, – aiškino „Uber“ atstovai.