Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujiems kavinių tinklams Lietuvoje vietos beveik neliko

Lietuviški kavos išsinešti tinklai per mažiau nei dešimtmetį taip gerai apraizgė rinką, kad naujam dalyviui, net jei tai būtų pats „Starbucks“, įsisprausti į ją būtų itin sudėtinga. Vienintelis būdas įsikurti – įsigyti ką nors iš jau veikiančių įmonių, rašo „Verslo žinios“.
„Starbucks“ kavinė Sietle
„Starbucks“ kavinė Sietle / „Scanpix“/AP nuotr.
Temos: 1 „Delano“

„Pirma problema, su kuria susidurtų, – vieta. Miestas nebeturi ko pasiūlyti, dėl gerų vietų ir tarp vietos žaidėjų vyksta nuolatinė kova. Žmonių skaičius taip pat ribotas. Nebent suspindėtų itin ryškus ženklas, toks kaip „Starbucks“, tačiau ir didžiausiems nebūtų lengva“, – vertina kavinių tinklą „Coffee Inn“ valdančios bendrovės „Keturi kambariai“ bendraturtis Nidas Kiuberis.

Bendrovės „Delano“, valdančios kavinių tinklą „Caif Cafe“, vykdomasis direktorius Gintaras Rutkauskas svarsto, kad tarptautiniams tinklams dabartinė rinka apskritai mažai patraukli.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?