„Pigu.lt“ generalinis direktorius Dainius Liulys parduotuvės atidarymą vadino nauju plėtros etapu.
Anksčiau įmonė turėjo tik prekių atsiėmimo punktus.
„Tokio koncepto Baltijos šalyse dar nebuvo“, – sakė D.Liulys, paaiškinęs, kad joje bus naudojamos tiek internetinės, tiek įprastinės prekybos savybės.
Iš viso į naujos parduotuvės atidarymą buvo investuota 150 tūkst. Eur.
Vadinamojoje omni-channel formato parduotuvėje klientai, išsirinkę norimą produktą, turės užsirašyti jos ID kodą, surasti prekę prie vieno iš įrengtų kompiuterių, užsakyti, išsispausdinti eilės numerį ir vėliausiai per penkias minutes prekę atsiimti kasoje.
Bendrovės atstovai teigia, kad iš viso parduotuvės ekspozicijoje bus apie 2500 prekių iš keturiolikos skirtingų kategorijų. Be to, dar apie tūkstantis prekių bus saugoma sandėlyje.
„Jeigu koncepcija pasiteisins, tokias parduotuves atidarysime ir Latvijoje bei Estijoje“, – tikino D.Liulys. Jis pridūrė, jog tikimasi per dieną aptarnauti apie 4500–5000 klientų ir atiduoti apie 10 tūkst. prekių.
Dar viena iš naujovių, kuri bus pasiūlyta naujoje bendrovės parduotuvėje, yra elektroninės kainų etiketės, leisiančios greitai koreguoti internete pakitusias kainas.
Iš viso į naujos parduotuvės atidarymą buvo investuota 150 tūkst. Eur.
D.Liulys pažymėjo, kad iš visų Baltijos šalių dažniausiai internetinėmis parduotuvėmis naudojasi estai, kur pernai net 59 proc. bent kartą pirko internetu. Vangiausi šioje srityje lietuviai, kur internetu praėjusiais metais pirko 32 proc. žmonių.
Be to, „Ecommerce News“ duomenimis, 2015 m. vienos iš mažiausių išlaidų naudojantis internetine prekyba teko lietuviams – apie 356 Eur per metus.
Pristatinėdamas naujo pobūdžio parduotuvę D.Liulys taip pat prasitarė, kad galbūt penkerių metų laikotarpiu „Pigu.lt“ žengs ir į prekybos maistu sektorių.
„Be abejo, artimiausiu metu to neplanuojame, bet laikas parodys“, – kalbėjo bendrovės generalinis direktorius.
Anot D.Liulio, tam tikros prekių grupės pardavimai priklauso nuo sezoniškumo. Štai dabar, artėjant kalėdiniam laikotarpiui, žmonės po truputį pradės pirkti kvepalus, žaislus, smulkią elektroniką. Be to, atšalus orams populiarėja patalynė.
Kitais metų laikais, pavyzdžiui, rugsėjį ar rugpjūtį, itin daug perkama mokyklinių prekių.