„Norime iki 2026 m. tapti prioritetiniu siuntų pristatymo partneriu, siūlančiu maksimaliai į klientą orientuotas paslaugas. Sparčiai besivystanti mūsų tarptautinė įmonė sieks kaip įmanoma labiau atliepti tiek verslo ir privačių klientų, tiek bendrovės savininkų poreikius ir vykdyti tvarią veiklą“, – teigia M.Mägi. Simonas Bielskis, „Omniva LT“ generalinis direktorius, papildo, kad tarp svarbiausių bendrovės prioritetų – toliau plėsti inovatyvių paslaugų krepšelį, investuoti į naujus terminalus bei efektyvias siuntų rūšiavimo technologijas, stiprinti ypač patrauklaus darbdavio reputaciją ir užtikrinti įmonės partnerių pasitikėjimą.
Dėmesys klientams ir ekologijai
Ateinančiais metais „Omniva“ koncentruosis į geros klientų patirties naudojantis paslaugomis užtikrinimą. Bus greičiau, paprasčiau ir patogiau pristatomos siuntos, o standartas – 99 proc. siuntų gavėjus pasieks per 1 dieną. Siekdama užtikrinti nepriekaištingą klientų patirtį, bendrovė taip pat planuoja investuoti į įvairius IT sprendimus ir padaryti savo paslaugą lengviau pasiekiamą gyventojams. Orientuojantis į visuomenės lūkesčius dėl logistikos paslaugų ekologiškumo, „Omniva“ plėtra bus paremta aplinką tausojančiais sprendimais, įskaitant investicijas į ekologiškas transporto priemones.
Nauja bendrovės strategija numato ne tik tolesnę „Omniva“ paštomatų tinklo plėtrą, paprastesnį naudojimąsi paslaugomis, sukurtą naują siuntos sekimo sprendimą, bet ir atnaujintą įmonės vizualinį identitetą. „Omniva“ perėjimas prie naujo prekės ženklo vizualinio identiteto vyks etapais. Klientai šį atsinaujinimą išvys jau gruodžio mėnesį naudodamiesi naujais paštomatais“, – sako M.Mägi.
Proveržis Lietuvoje
Džiausią Lietuvoje „Omniva“ LT“ paštomatų tinklą gruodžio pabaigoje sudarys 351 paštomatas su daugiau nei 47 tūkst. siuntų skyrelių, taip pat į gatves išriedėjo daugiau nei 100 naujų automobilių. Šių metų rugsėjį bendrovė pradėjo teikti siuntų siuntimo paslaugą į visą pasaulį ir pristatė tam skirtą e.platformą. Pasak įmonės generalinio direktoriaus S.Bielskio, šis žingsnis žengtas, siekiant atliepti užsienio plėtrą vykdančių ir vykdysiančių Lietuvos e.komercijos įmonių ir privačių klientų poreikius.
„Omniva“ tinklas Baltijos šalyse šių metų gruodį padidės iki 937 paštomatų.