Kodėl lietuviai žiemos sportui renkasi kalnus, o estai lygumas?

Naujoji karta, dažnai krikštijama skambiu "generation Y" vardu, kaip diena ir naktis skiriasi nuo ankstesniųjų kartų vartotojų. Jie yra technologiškai išprusę, gali pasigirti labai dideliu socialinių kontaktų skaičiumi, tačiau nori jaustis vertinami bei išskirtiniai. Ši karta kelia naujus iššūkius prekių ženklams, kurie buvo įpratę komunikuoti su vartotoju, vertinančiu saugumą ir prisirišančiu prie stiprių pasaulinių vardų. Šie jauni vartotojai ypač stiprią įtaką daro sporto prekių rinkai ir skatina iš naujo peržiūrėti naudojamas veiksmų taktikas.
Žiemos sportas
Žiemos sportas

„Jauni, dinamiški, nuolat ieškantys kažko naujo bei išskirtinio, galinčio patenkinti jų ego, žmonės šiandien labai stipriai formuoja sporto prekių rinką, tad ir mes turime keistis tam, kad patenkintume jų poreikius, – sako „Sportland“ tinklo vadovas Vladas Korsakovas.

Specializuotoms parduotuvėms, prekiaujančioms aukštųjų technologijų drabužiais, avalyne, kol kas nėra rinkos, - sako V.Korsakovas.

Jis pastebi, kad iki šiol sporto prekių rinkoje vyravo į vyrus orientuoti prekių ženklai ir trūko išskirtinio dėmesio moterims. „Galime aiškiai matyti, kad iki šiol dominavo vyrauja vyriški prekių ženklai, kurie dažniausiai pristato atskiras linijas moterims. Aiškiai išreikštų tik moterims skirtų prekių ženklų nėra daug – ypač kalbant tiek apie žiemos, tiek apie vandens sportą, – sako „Sportland“ vadovas.

Pasak V.Korsakovo, Baltijos šalių rinka yra pakankamai sudėtinga prekių ženklams, kurie čia nori pristatyti žiemos sportui skirtą produkciją. „Specializuotoms parduotuvėms, prekiaujančioms aukštųjų technologijų drabužiais, avalyne, kol kas nėra rinkos – tikrai ne kiekvienas slidinėjimo entuziastas gali sau leisti įsigyti striukę, kainuojančią daugiau nei pustrečio tūkstančio litų,“ – sako „Sportland“ vadovas. Visgi jis pastebi, kad dalis tų, kurie išmėgina tam tikrą sporto šaką – slidinėjimą, snieglentes, jėgos aitvarus ir kt. – susižavi jomis ir pradeda dairytis aukštesnės kokybės, technologiškai geresnių produktų su išliekamąja verte.

Estijoje populiariausias žiemos sportas yra lygumų slidinėjimas, o lietuviai labiau mėgsta kalnus

Be to, Baltijos šalyse skiriasi ir žmonių pomėgiai, formuojantys sporto prekių asortimentą. „Pavyzdžiui, Estijoje populiariausias žiemos sportas yra lygumų slidinėjimas, o lietuviai labiau mėgsta kalnus, savaitgaliais keliauja į Druskininkus arba atostogas renkasi Rytų ar Vakarų Europos slidinėjimo kurortuose – ši sporto šaka paprastesnė, reikalauja mažiau ištvermės nei 15 km kelionė lygumų slidėmis,“ – patirtimi dalinasi tarptautinio sporto ir laisvalaikio prekių tinklo vadovas.

Šį sezoną parduotuvių tinklas pristato išskirtinai ekstremaliam žiemos bei vandens sportui skirtą „Quiksilver“ bei į moteris orientuotą „Roxy“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų