Naujoji vežėja ITA sutiko perimti dalį „Alitalia“ leidimosi ir kilimo laikų bei kitą turtą

Naujosios Italijos oro linijų bendrovės ITA, gimusi iš žlugusios „Alitalia“ pelenų, direktorių valdyba antradienį patvirtino privalomą 52-ų „Alitalia“ leidimosi ir kilimo laikų oro uostuose oro bei kito turto perėmimą.
Privatus lėktuvas
Privatus lėktuvas / 123rf.com nuotr.

Naujoji oro linijų bendrovė pradės vykdyti skrydžius spalio 15 dieną, o praėjusią savaitę ji gavo reikalingus Italijos civilinių institucijų leidimus. Bendrovė planuoja pradėti pardavinėti bilietus nuo rugpjūčio 26 dienos, skelbiama ITA pranešime.

Tuo tarpu „Alitalia“ pranešė, kad nuo antradienio vidurnakčio ji nustos pardavinėti bilietus į skrydžius po spalio 15 dienos, o klientai, jau užsisakę tokius bilietus, galės pasinaudoti ankstesniais skrydžiais arba susigrąžinti pinigus.

Nuostolingai veikusi „Alitalia“ buvo pavaldi valstybės administracijai nuo 2017 metų. Visgi vyriausybei nepavyko rasti investuotojų, norinčių perimti bendrovę. Padėtį dar labiau pablogino koronaviruso pandemija, sustabdžiusi oro linijų veiklą visame pasaulyje.

Šių metų pradžioje Italija pranešė pasiekusi susitarimą su Europos Sąjunga dėl pagalbos, leidusios sukurti naują bendrovę be skolų, kuri perėmė dalį „Alitalia“ turto.

Pagal sandorį, „Alitalia“ antžeminis ir priežiūros operacijoms naudojamas turtas bus parduoti atskirai, nors ITA galės teikti savo pasiūlymus kartu su kitais investuotojais.

Italijos vyriausybė sukūrė 100 mln. eurų fondą, skirtą grąžinti pinigus „Alitalia“ klientams.

2017–2019 metais Italijos vyriausybė bendrovei suteikė paskolų iš viso už 1,3 mlrd. eurų.

Liepos mėnesį ji patvirtino dar 700 mln. eurų paskolą bendrovei ITA.

Tikimasi, kad 2022 ir 2023 metais bus skirtos papildomos sumos, kurios iš viso sieks 1,35 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis