„Ne juokas“ išvaduoti Sueco kanale įstrigusį laivą, sako gelbėjimo firma

Patraukti Sueco kanalą užblokavusį didžiulį konteinerinį laivą bus „ne juokas“, nors sulaukta tam tikros sėkmės stengiantis į pajudinto, pirmadienį įspėjo gelbėjimo operacijoje dalyvaujančios olandų firmos vadovas.
Laivas
Laivas / AFP/ „Scanpix“ nuotr.

Laivo „Ever Given“ pirmagalys vis dar įstrigęs smėlyje, o tai reiškia, kad sunkiausia operacijos dalis galbūt dar priešakyje, sakė gelbėjimo bendrovės „Smit Salvage“ patronuojančios įmonės „Boskalis“ vadovas Peteris Berdowski.

„Gera naujiena – kad laivagalis laisvas, bet, mūsų nuomone, tai buvo lengviausioji dalis. Iššūkis dar laukia, nes reikia išstumti laivą su visu jo gabenamu svoriu“, – Nyderlandų visuomeniniam radijui NPO sakė P.Berdowski.

„Šiuo metu pirmagalys dar visiškai įstrigęs tame priemolio lopinyje. Tikrasis iššūkis, žinoma, yra išstumti laivą, – sakė jis. – Pirmiausia mums rūpėjo, ar išjudės laivagalis, nes ir jis buvo smarkiai įstrigęs. Tad tai tikrai geros naujienos. Bet nepasakyčiau, kad dabar jau bus juokas jį išlaisvinti.“

Pasak P.Berdowski, jis nenori „per anksti džiūgauti“, Sueco kanalo administracijos vadovui paskelbus, kad 200 tūkst. t konteinerinis laivas buvo perorientuotas „80 procentų“ teisinga kryptimi.

„Ever Given“ vis dar yra „milžiniškas tame paplūdimyje gulintis banginis, kurį reikia nustumti“, pabrėžė P.Berdowski.

Pirmadienį ryte prie „Ever Given“ turėjo atplaukti naujas buksyras, padėsiantis traukti laivo priekį. Jei jo nutempti nepavyks, gelbėtojai šalins smėlį didelio slėgio vandens čiurkšlėmis, o jei ir taip nepavyks nutempti laivo, gali tekti iškrauti iš jo dalį konteinerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis