Būta daugiau incidentų
Liepos 25 d. per klaidą UŽT darbuotoja 280 asmenų išsiuntė laišką su 29 tūkst. klientų duomenimis.
Žmogiškąją klaidą sekė ir nesuveikusios visų darbuotojų el. pašte įdiegtos duomenų praradimo prevencijos priemonės, kaip raktinių žodžių, asmens kodų filtravimas, neleidžiančios išsiųsti konfidencialios informacijos.
Tarp tretiesiems asmenims atskleistų duomenų – vardas, pavardė, asmens kodas, el. pašto adresas, telefono numeris, adresas.
Nutekėjo ir registracijos Užimtumo tarnyboje informacija: asmenį aptarnaujantis specialistas, registracijos data, išsilavinimas, sugebėjimai/įgūdžiai, kalbų mokėjimas, pageidavimai įsidarbinti.
Per klaidą išsiųstame dokumente buvo ir ankstesnių darbinių veiklų informacija: pareigybė, buvusi darbovietė, darbo užmokestis.
Tačiau, pasirodo, duomenų nutekėjimo atvejis Užimtumo tarnyboje nėra pirmasis. Per pastaruosius 5 metus jų įvyko trys, įskaitant ir šį liepą įvykusį incidentą.