Pasak „PZU Lietuva“ Naujų pardavimų kanalų skyriaus vadovo Rimto Vaitkunsko, klientai, iš anksto pasirūpinę galimai neįvyksiančios kelionės draudimu ir negalėdami išvykti, sulauks draudimo išmokos. „Kartais gyvenimo aplinkybės pasikeičia labai greitai. Kaip pavyzdį galima įvardinti šių dienų situaciją, kai įsismarkavęs gripas pakoregavo ne vieno keliautojo planus“, – teigia R. Vaitkunskas.
Pasak turizmo agentūros „West Express“ generalinio direktoriaus Andriaus Sideravičiaus, nauja įstatymų tvarka paskatins keliaujančius žmones atidžiau planuoti keliones ir labiau įvertinti su jomis susijusias rizikas. „Kelionių organizatoriai ir toliau kompensuos visas žmonių išlaidas dėl neįvykusių kelionių, jei tai atsitiktų dėl organizatorių kaltės“, – sako A. Sideravičius.
Neįvykusios kelionės draudimo įmoka sudaro 3-5 proc. bendros kelionės kainos. „Apsidraudusiems neįvykusios kelionės draudimu bus grąžinama 90 proc. kelionės kainos, jei kelionė neįvyksta dėl priežasčių, susijusių su pačiu asmeniu“, – sako R. Vaitkunskas.
Neįvykusios kelionės draudimas apima visas pagrindines rizikas, dėl kurių gali neįvykti kelionė – paties asmens ar jo šeimos narių liga ar mirtis, eismo įvykis vykstant į kelionę, dėl kelionės dieną ar prieš pat ją prarasto turto, šaukimo į teismą dalyvauti kaip liudininkui, dėl pirmos transporto priemonės tarptautiniame maršrute vėlavimo išvykti, dėl kurio prarandama prasmė vykti į suplanuotą kelionę.
Neįvykusios kelionės draudimu galima apsidrausti tiek atskirai, tiek kartu su įprastu medicininių išlaidų draudimu. Sužinojus apie neišvykimą, apdraustieji turi per dvi darbo dienas informuoti apie tai draudiką ir pateikti reikiamus dokumentus, įrodančius negalėjimą keliauti.