„Besikeičiančioje mažmeninės prekybos rinkoje „convenience“ segmentas atrodo itin patrauklus. Vien tik „convenience“ rinka Jungtinėje Karalystėje yra kelis kartus didesnė nei visa Baltijos šalių maisto mažmeninės prekybos rinka“, – pranešime spaudai teigia Aurelijus Burda, „Klarus Capital Limited“ direktorius.
Pasak jo, pernai Jungtinėje Karalystėje buvo 50 tūkst. „convenience“ formato parduotuvių. „McColl‘s“, valdantis 1650 mažo ploto parduotuvių, yra antras pagal dydį „convenience“ rinkos žaidėjas po „Tesco“. „Convenience“ rinkoje šiuo metu net 68 proc. parduotuvių yra valdomos pavienių asmenų. Taigi, ši rinka yra itin fragmentuota.
„Klarus Capital Limited“ vadovas sako, kad „McColl‘s“ akcijų paketo įsigijimas yra ilgalaikė strateginė bendrovės investicija. Taip pat priduria, kad akcijos biržoje buvo stebimos kurį laiką, o susijusios įmonės jau yra įsigijusios apie 1,4 proc. šio britų mažmenininko akcijų.
„Šiuo įsigijimu Aurelijaus Burdos komanda žengė tvirtą žingsnį Jungtinės Karalystės rinkoje. Tikiu, kad čia galima žygiuoti dar toliau ir pakartoti „Maxima“ verslo sėkmės istoriją, tik jau „convenience“ segmente“, – teigia N. Numavičius.
„Klarus Capital Limited“ yra Jungtinės Karalystės bendrovė, įsteigta 2017 m., kurios pagrindinė veikla – investavimas šios šalies rinkoje. Bendrovės vienintelė akcininkė yra Estijos įmonė „Klarus Finance“ OÜ. Klarus įmonių grupė įkurta Estijoje 2009 m., reorganizavus tuometinę „Vilniaus Prekybą“ siekiant vykdyti verslo plėtrą ne Lietuvoje.
„McColl‘s Retail Group PLC“ yra britų „convenience“ formato parduotuvių tinklas, valdantis 1650 parduotuvių su „McColl‘s“, „Martin‘s“ ir „RS McColl‘s“ (Škotija) prekių ženklais.
2016 m. „McColl‘s Retail Group PLC“ apyvarta siekė 950 mln. GBP, o šių metų pirmo pusmečio apyvarta buvo 7,6 proc. didesnė nei tuo pačiu laikotarpiu pernai ir sudarė 504,8 mln. GBP.