Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Neste Lietuva“ įrodė skleidusi teisingą degalų reklamą

Konkurencijos taryba nutraukė UAB „Neste Lietuva“ skleistos dyzelino „Futura D“ bei produkto NEXBTL reklamos nagrinėjimo procedūrą bendrovei įrodžius, kad informacija apie šiuos produktus buvo teisinga.
„Neste“ degalinė
„Neste“ degalinė

Žiniasklaidai išplatintame pranešime rašoma, kad „Neste Lietuva“ reklamoje skelbė keičianti degaluose „Futura“ naudotą pirmos kartos biodegalų RRME dalį pačios bendrovės sukurtais antros kartos biodegalais NEXBTL. Pasak bendrovės, šis produktas pagerina degalus ir dėl to yra pranašesnis už anksčiau naudotą.

Gavusi Biodegalų asociacijos skundą ir įtarusi, kad interneto svetainėse www.praturtintasateitimi.lt bei www.neste.lt „Neste Lietuva“ skleidžia galimai klaidinančią dyzelino „Futura D“ ir produkto NEXBTL reklamą, Konkurencijos taryba pradėjo minėtos reklamos nagrinėjimo procedūrą.

Bendrovė, pasitelkdama įvairias informacijos sklaidos priemones, vartotojams skleidė informaciją apie produkto NEXBTL bei dyzelino „Futura D“ teigiamą poveikį, pavyzdžiui, automobilio degalų sąnaudoms, aplinkai, variklio triukšmingumui.

Įvertinus „Neste Lietuvos“ pateiktą medžiagą ir Vilniaus Gedimino technikos universiteto Automobilių inžinerijos katedros, į kurią kreipėsi Konkurencijos taryba, nuomonę, nustatyta, kad bendrovės degalai dėl juose esančio antros kartos biodegalų produkto NEXBTL pasižymi reklamoje skelbtomis savybėmis ir poveikiu automobiliui bei aplinkai.

Konkurencijos taryba primena, kad ūkio subjektų skleidžiama reklama turi būti teisinga, išsami ir neklaidinti vartotojų savo pateikimo būdu ar forma. Be to, reklamos davėjai privalo turėti ir, prireikus, pateikti Konkurencijos tarybai įrodymus, kurie pagrįstų, kad reklamose naudojami teiginiai yra teisingi ir neklaidina vartotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?