„Neste“ pripažinta viena tvariausių įmonių pasaulyje

Jau penkioliktus metus iš eilės Suomijos dyzelino iš atsinaujinančių šaltinių gamintoja „Neste“ įvertinta kaip viena tvariausių įmonių pasaulyje. Šiandien paskelbtame tarptautiniame TOP 100 tvariausių pasaulio įmonių reitinge kompanija išlaiko lyderės pozicijas penketuke ir yra daugiausiai kartų be pertraukos į šį sąrašą patekusi energetikos bendrovė globaliu mastu, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Neste“
„Neste“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Neste“ prezidentas ir generalinis direktorius Peter Vanacker teigiamai įvertino tai, kad vis daugiau bendrovių aktyviai integruoja tvarumą į savo veiklą.

2021 metų „Global 100“ reitinge tvariausia įmone pripažinta Prancūzijos bendrovė „Schneider Electric“, antroje vietoje liko danų įmonė „Orsted“, trečia vieta atiteko Brazilijos bendrovei „Banco do Brasil“, ketvirta – suomių korporacijai „Neste“.

„Šis įvertinimas yra ilgamečių įmonės pastangų diegti tvarumo standartus ir siūlyti tvarius sprendimus klientams rezultatas. Gerosiomis korporacijos tvarumo praktikomis sieksime aktyviau dalintis ir Lietuvoje“, – tarptautinį įvertinimą komentuoja „Neste Lietuva“ vadovas Markus Lindkvist.

Tvariausių pasaulio įmonių rinkimus nuo 2005-ųjų rengia ir 100 tvariausių įmonių sąrašą sudaro specializuota žiniasklaidos ir investicijų bei finansų tyrimų bendrovė „Corporate Knights“. Šiais metais ji įvertino daugiau nei 8 tūkst. bendrovių.

Įmonės buvo reitinguojamos pagal 24 veiklos rodiklius: aplinkosaugos, išteklių valdymo, personalo valdymo, įmonės finansų valdymo, tiekėjų vykdomos veiklos valdymo ir kitus.

„Vieną aukščiausių pozicijų reitinge „Neste“ ne vienerius metus iš eilės užima dėl savo pramonės šakoje skiriamo išskirtinio dėmesio tvarumui ir dėl ypač puikių rezultatų, susijusių su skaidriomis pajamomis bei skaidrių investicijų rodikliais“, – komentavo sąrašo sudarytojai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis