Užbaigusi strateginį savo turto įvertinimą, įmonė priėmė galutinį sprendimą atskirti šį verslą, rašo agentūra „Bloomberg“, cituojanti „Nestle“ atstovą.
„Nestle“ konditerijos verslą Jungtinėse Valstijose analitikai vertina maždaug 3 mlrd. JAV dolerių. Jo įplaukos 2016 metais sudarė apie 900 mln. frankų (922 mln. JAV dolerių).
Ekspertai pažymi, kad JAV saldumynų rinkos augimas lėtėja. Pavyzdžiui, šokolado gamintoja „Lindt“ pareiškė, kad jos įplaukų prieaugis šiemet gali būti mažiausias per aštuonerius metus ir tai, be kita ko, lems silpni pardavimai JAV rinkoje.
„Nestle“ JAV konditerijos padalinys gamina įvairių prekių ženklų gaminius, įskaitant vidaus rinkoje populiarius šokolado gaminius „Butterfinger“, „BabyRuth“, „100Grand“, „SkinnyCow“, „Raisinets“, „Chunky“, „OhHenry!“ ir „SnoCaps“, kitus vietos prekių ženklų konditerijos gaminius, pvz., „SweeTarts“, „LaffyTaffy“, „Nerds“, „FunDip“, „PixyStix“, „Gobstopper“, „BottleCaps“, „Spree“, „Runts“ ir kt.
Pagal užimamą rinkos dalį „Nestle“ yra trečia didžiausia pasaulyje konditerijos gaminių gamintoja, nusileidžianti tik „Mars“ ir „Mondelez International“. JAV rinkoje įmonė užima ketvirtą vietą – čia ją lenkia dar ir „Hershey“.