Šveicarijos gamintoja, siūlanti įvairiausius produktus – nuo šokolado iki pašaro naminiams gyvūnams ar mišinėlių kūdikiams – teigė sugebėjusi įveikti infliacijos ir tiekimo grandinės sutrikimų sukeltas problemas, kurios daro spaudimą po pandemijos sukeltos krizės atsigaunančiai pasaulio ekonomikai.
Pardavimai per pirmuosius devynis metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu 2020 metų laikotarpiu, išaugo daugiau nei tikėtasi – 2,2 proc. iki 63,3 mlrd. Šveicarijos frankų (58,8 mlrd. eurų).
Investuotojai atidžiai stebi „Nestle“ organinį augimą – rodiklį, kuris neįtraukia pastarojo meto įsigijimų ar perleidimų poveikio, sutelkdami dėmesį į pagrindinę įmonės veiklą.
Bendrovės teigimu, sausio–rugsėjo laikotarpiu organinis augimas pasiekė 7,6 procento.
Bendrovė padidino visų metų organinių pardavimų prognozę iki 6–7 ptoc., palyginti su ankstesne 5–6 proc. prognoze.
„Trečiąjį ketvirtį atsakingai didinome kainas, išlaikydami stiprų realų vidinį augimą“, – pažymėjo bendrovės vadovas Markas Schneideris.
„Nestle“ teigimu, organinius pardavimus labiausiai paskatino kavos pardavimai, ypač trijų pagrindinių prekių ženklų – „Nescafe“, „Nespresso“ ir „Starbucks“.
Bendrovė pranešė apie dviženklį vegetariškų ir augalinių produktų – šią kategoriją „Nestle“ intensyviai plečia – augimą.
Tuo tarpui prekių ženklo „Purina PetCare“ produktų bei dar vienos augančios investicijų srities – vitaminų ir papildų – pardavimai taip pat padidėjo dviženkliais skaičiais.