Bendrovė taip pat anonsavo artėjančius tolesnius kainų kėlimus.
Infliacija auga nuo praėjusių metų, kai ekonomika ėmė atsigauti nuo COVID-19 sukeltos krizės, o tai paskatino įmones didinti savo produktų kainas.
Dėl Rusijos invazijos į Ukrainą energijos ir žaliavų kainos šiais metais dar labiau pakilo ir kovo mėnesį pasaulinės maisto kainos pasiekė rekordinį lygį.
„Nestle“, kurios gaminių asortimentas apima didelį spektrą produktų – nuo šokolado iki kavos bei nuo maisto kūdikiams iki pašaro naminiams gyvūnams, – pranešė, kad per pirmuosius tris šių metų mėnesius jos pardavimai išaugo 5,4 proc. iki 22,2 mlrd. Šveicarijos frankų (21,5 mlrd. eurų, 23,4 mlrd. JAV dolerių), palyginti su analogišku 2021 metų laikotarpiu.
„Atsakingai padidinome kainas ir stebėjome tvarią vartotojų paklausą“, – pranešime teigė „Nestle“ generalinis direktorius Markas Schneideris (Markas Šnaideris).
„Kaštų infliacija ir toliau smarkiai didėja, todėl šiais metais reikės imtis tolesnių kainų koregavimo ir infliacijos poveikio švelninimo veiksmų“, – pridūrė jis.
Tarp „Nestle“ prekių ženklų yra kavos kapsulės „Nespresso“, kūdikių maistas „Gerber“, šokoladas „KitKat“ ir ėdalas gyvūnams „Purina“.
„Nestle“ augimas, neįskaitant įsigijimų ar pardavimų, skirtų padėti sutelkti dėmesį į įmonės pagrindinę veiklą, pirmąjį ketvirtį siekė 7,6 proc. ir viršijo Šveicarijos naujienų agentūros AWP apklaustų analitikų prognozes.
Tačiau šis skaičius neapima Rusijos rinkos, kur, pasak „Nestle“, nuo karo pradžios ji tiekia tik būtiniausius produktus.
Skirtingai nuo kitų Vakarų įmonių, kurios sustabdė veiklą Rusijoje, „Nestle“ ir toliau ten vykdo veiklą, sakydama, kad vartotojams turi būti užtikrinta teisė įsigyti maisto produktų.
„Nestle“ išlaikė visų metų ekologiškų produktų pardavimų maždaug 5 proc. didesnę prognozę.