2015 metais bendrovė Jungtinėse Valstijose pristatė minėto gėrimo versiją, kurioje yra mažiau cukraus – 10,6 gramo vienoje porcijoje. Ir po to jos dalis JAV šokoladinių gėrimų rinkoje 2016 metais padidėjo nuo 9,8 proc. 2013 metais iki 10,8 proc.
Pernai Prancūzijoje „Nestle“ rinkai pristatė „Nasquik“ versiją su 5 gramais cukraus vienoje porcijoje. O šį pavasarį Jungtinėje Karalystėje, o vėliau ir kitose Europos šalyse, planuoja pristatyti „Nasquik“ versija, kurios vienoje porcijoje yra tik 3,4 gramo cukraus.
Jeigu tokie produktai pasiteisins, Amerikos rinkoje kakava su itin mažu cukraus kiekiu pasirodytų 2018 metais.
Pasauliniai „Nasquik“ bei Azijoje itin populiaraus gėrimo „Milo“ pardavimai pernai sudarė maždaug 3,5 mlrd. Šveicarijos frankų (3,4 mlrd. JAV dolerių), arba maždaug proc. „Nestle“ metinės apyvartos.