Abonentų skaičius Jungtinėse Valstijose antrąjį ketvirtį sumažėjo 130 tūkst. žmonių, pranešė bendrovė.
O visame pasaulyje abonentų skaičius balandžio–birželio mėnesiais padidėjo 2,7 mln. vietoj prognozuotų 5 milijonų.
Tokius skaičius lėmė konkurencijos sektoriuje didėjimas, kurį JAV verslo dienraščio „The Wall Street Journal“ kalbinti ekspertai jau praminė „vaizdo transliavimo internetu karu“.
Artimiausiais mėnesiais panašias paslaugas pradės teikti tokie milžinai ir turinio kūrėjai kaip „Disney“, „Apple“, „WarnerMedia“ ir „Universal“.
Dėl to „Netflix“ netenka prieigos prie tam tikro turinio ir abonentams gali pasiūlyti mažesnį negu anksčiau pasirinkimą, o tai kai kuriuos naudotojus verčia atsisakyti bendrovės paslaugų. Pavyzdžiui, „Netflix“ abonentai netrukus neteks prieigos prie dviejų populiariausių serialų – „Draugai“ ir „Biuras“.
Savo ruožtu „Netflix“ vadovybė planuoja didinti investicijas į savo laidų kūrimą.
„Netflix“ Jungtinėse Valstijose turi 60,1 mln. abonentų, o likusiose šalyse – 91,5 mln., tad bendrovė ir toliau užima pirmą vietą pasaulio vaizdo transliavimo internetu rinkoje.
„Netflix“ grynasis pelnas balandžio–birželio mėnesiais sumažėjo nuo 384 mln. JAV dolerių, arba 85 centų akcijai, tuo pat laikotarpiu pernai iki 271 mln. JAV dolerių, arba 60 centų akcijai.
Tuo metu įplaukos padidėjo 26 proc. – nuo 3,91 mlrd. iki 4,92 mlrd. JAV dolerių.
„Netflix“ akcijų kursas nuo ketvirtadienio elektroninės prekybos sesijos pradžios krito 12 procentų.
Tačiau nuo metų pradžios bendrovės kapitalizacija padidėjo daugiau kaip 35 proc. ir šiuo metu sudaro apie 160 mlrd. JAV dolerių.