Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Netflix“ abonentų skaičius nepaliaujamai auga karantino metu

Didžiausia pasaulyje vaizdo transliuotoja internetu „Netflix“ antradienį pranešė apie didėjantį pelną, paslaugos abonentų skaičiui išaugus beveik 16 milijonų.
„Netflix“
„Netflix“ / 123RF.com nuotr.

„Po rekordinio abonentų skaičiaus augimo, „Netflix“ ir toliau išliks žiniasklaidos bendrove, kuri mažiausiai nukentėjo nuo COVID-19“, – pažymėjo „eMarketer“ prognozavimo analitikas Erikas Haggstromas.

„Jų verslas yra beveik tobulas pasiūlymas gyventojams, netikėtai priverstiems [dėl koronaviruso pandemijos] likti namuose“, – pridūrė analitikas.

Per pirmuosius tris šių metų mėnesius „Netflix“ uždirbo 709 mln. JAV dolerių pelno ir gavo 5,8 mlrd. JAV dolerių pajamų, o mokamų abonentų skaičius, palyginti su ankstesniu ketvirčiu, išaugo 15,7 mln., iki beveik 183 milijonų, rodo finansinių rezultatų duomenys.

Griežtos karantino taisyklės privertė milijardus žmonių likti namuose, stengiantis apriboti koronaviruso protrūkį, todėl tai yra puiki proga pramoginį turinį siūlančioms milžinėms, konkuruojančioms transliacijos rinkoje.

„Puikiai suprantame, kad mums pasisekė, jog turime paslaugą, kuri yra dar aktualesnė namuose esantiems žmonėms ir kurią galime teikti nuotoliniu būdu su minimaliais trikdžiais per trumpą ar vidutinį laikotarpį“, – laiške investuotojams teigė „Netflix“ vadovai.

„Kaip ir kitos namų pramogų paslaugas teikiančios bendrovės, stebime laikiną žiūrėjimo ir narystės augimą“, – pridūrė bendrovė.

Visgi „Netflix“ prognozuoja, kad šis augimas ims silpti, nes karantino taisyklės švelnėja ir žmonės gali dažniau išeiti iš namų.

Bendrovė tikisi, kad grynasis mokamų abonentų skaičius dabartinį ketvirtį iki birželio mėnesio padidės 7,5 mln., tačiau pridūrė: „Atsižvelgiant į neapibrėžtumą dėl karantino terminų, tai iš esmės yra spėlionės“.

Kalifornijoje įsikūrusi įmonė teigė, kad ilgalaikis darbo vietų praradimo dėl koronaviruso krizės poveikis „Netflix“ pajamoms išlieka neaiškus. Vien Jungtinėse Valstijose nuo kovo vidurio darbo vietas prarado 22 mln. gyventojų.

„Per savo daugiau nei 20 metų istoriją niekada nebuvome susidūrę su padėtimi, kai ateitis yra tokia neaiški ir kelia tiek nerimo“, – pažymėjo „Netflix“ vadovai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos