Dalis vartotojų atsisakė prenumeratos dėl augusių įkainių. Paskelbus tokias naujienas, vos per kelias valandas „Netflix“ akcijos smuko 13 proc.
Dideli „Netflix“ akcijų svyravimai yra įprasti, mat investuotojai tikisi, kad ši bendrovė pakeis televizijos žiūrėjimo įpročius visame pasaulyje.
„Netflix“ pripažino, kad augimas lėtėja tiek JAV, tiek tarptautinėje rinkoje: „Mes augame, bet ne taip greitai, kaip norėtume.“
Analitikai skaičiuoja, kad apie 20 mln. vartotojų išlaidos „Netflix“ per mėnesį iki metų pabaigos išaugs 1-2 doleriais.
„Netflix“ teigimu, tai yra viena priežasčių, kodėl per tris mėnesius iki rugsėjo pavyks prisivilioti tik 300 tūkst. naujų vartotojų, kai pernai per tą patį laikotarpį jų padaugėjo 880 tūkst.
Ketvirčio pajamos išaugo 28 proc. iki 2,1 mlrd. dolerių. Tą iš dalies lėmė didesnės „Netflix“ kainos.
„Netflix“, geriausiai žinoma dėl tokių serialų kaip „Orange is the New Black, „House of Cards“ ir„Unbreakable Kimmy Schmidt“ dabar yra pasiekiamas beveik kiekvienoje valstybėje. Tiesa, dideli konkurentai televizijai yra tokie panašias paslaugas teikiantys milžinai kaip „Amazon Prime“ ir „Hulu“.